Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 2 maa 2009 21:26
Inderdaad raar, Ad. Aad de Mos was enkele wedstrijden geleden ontslagen. Feyenoord was de enige achtervolger en deze wedstrijd was de voorbeslissing. Kijk die goal van Rijkaard in de eerste post nog maar eens!
Geregistreerd: 25-08-2007 Forum berichten: 11824 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 4 maa 2009 02:17
Ik zet het hier maar even neer: ik zag in de VI van afgelopen week een teamfoto van Feyenoord uit '85. Staan daar Tahamata, Tscheu La-Ling, Rep en Molenaar. Hoe kwamen al die jongens nou weer bij Feyenoord terecht?
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 4 maa 2009 09:24
Citaat:
Ik zet het hier maar even neer: ik zag in de VI van afgelopen week een teamfoto van Feyenoord uit '85. Staan daar Tahamata, Tscheu La-Ling, Rep en Molenaar. Hoe kwamen al die jongens nou weer bij Feyenoord terecht?
Hoe? Geen idee, Enganche. Ze kwamen resp. van Standard Luik, Olympique Marseille, Zwolle en Volendam. Alleen Tahamata was van toegevoegde waarde. Rep en Ling waren compleet over the hill. Misschien dachten ze bij Feyenoord dat Cruijff zo op te vangen was? Flink wat AJAX-routine, want ook zonder Cruijff waren ze wel kampioen geworden. Zeiden ze in Rotterdam tenminste.
Het kopen van 'tweederangs' Ajacieden is sindsdien wel in de mode gebleven bij Feyenoord.
Op 31 maart 1986 was ik zelf in De Kuip om die spelers te bezichtigen. Molenaar scoorde, Ling speelde leuk en liet natuurlijk nog wat schaarbewegingen zien, Tahamata en Rep waren niet echt aanwezig.