Auteur
|
Bericht
|
Marnix
Forum berichten: 2786
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 11:30
|
|
Citaat: Hmmm. Heb je je cijfers al terug of is dat het gevoel dat je hebt?
Nog geen cijfers het gevoel inderdaad. Denk dat ik er maar 2 van de 7 heb gehaald ofzo ..
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 12:47
|
|
Citaat: Na een tijdje wat afwezig geweest te zijn ben ik nu wel weer terug de tentamens zijn inmiddels achter de rug, maar gingen niet super .
Ik ken het gevoel, Marnix. Al zou het ook kunnen meevallen. In dat geval heb ik straks 25 punten en moet ik met nog 30 te halen punten de 40 zeker kunnen halen.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Vr 16 jan 2009 13:06
|
|
Ik sta nog op 0 punten Maar gelukkig kan ik er dan ook nog 60 halen! Ik verwacht volgende maand de eerste 30 punten binnen te halen!
|
Marnix
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 12:10
|
|
Citaat: Na een tijdje wat afwezig geweest te zijn ben ik nu wel weer terug de tentamens zijn inmiddels achter de rug, maar gingen niet super .
Ik ken het gevoel, Marnix. Al zou het ook kunnen meevallen. In dat geval heb ik straks 25 punten en moet ik met nog 30 te halen punten de 40 zeker kunnen halen.
Ik heb bijna al mijn cijfers terug en heb maar 1 tentamen gehaald dus dat is wel klote, maarja. Dat wordt even beter mijn best doen vanaf nu..
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 12:47
|
|
Hoe werkt dat dan met die punten? Jij hebt bijvoorbeeld 1 van de 7(?) gehaald, hoeveel punten heb je dan?
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 15:26
|
|
Ligt eraan. Elk jaar kent 60 studiepunten. Elk vak heeft ook weer een bepaald aantal punten. Ik heb 6 vakken. Alle zes de vakken hebben dan 10 punten te verdelen. Als ik het vak met gemiddeld een voldoende afsluit, dan krijg ik 10 punten voor dat vak. Om de tentamens van jaar twee te maken heb ik minimaal 40 punten uit jaar één nodig. Uiteindelijk moet je alle 60 de punten halen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 17:49
|
|
Ik heb tot nu toe twee vakken gehaald en die waren samen al 20 punten waard. Daarnaast heb ik er twee definitief niet gehaald (waren samen 10 punten waard) en heb ik voor twee (zelfde verhaal) nog hertentamens. In het tweede semester kan ik nog 30 punten halen, dus wellicht haal ik m'n propedeuse nog.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 18:01
|
|
Ik heb bijna al mijn cijfers terug en heb maar 1 tentamen gehaald dus dat is wel klote, maarja. Dat wordt even beter mijn best doen vanaf nu..
Dat is inderdaad niet best. Ga je verder of verander je van studie?
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 10:34
|
|
Straks mondeling Nederlands, heb alleen de boeken niet gelezen. Hopelijk kan ik mezelf er aardig uitlullen.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 10:52
|
|
Haha, succes Koen!
Ik hoor net dat ik de hele dag vrij ben!
Normaal 2 uurtjes, en ik wist dat er al één uur uitviel, nu valt de ander ook uit! Helaas moet ik nog nakomen, dus moet ik alsnog naar school!
|
Marnix
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 14:22
|
|
Dat is inderdaad niet best. Ga je verder of verander je van studie?
Ik ga verder met SPM zal deze maanden flink aan de bak moeten.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 14:36
|
|
Citaat:
Succes Marnix, weet wel verder niet was SPM is maar dat maakt geen flaus aus.
|
Marnix
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 20:16
|
|
Citaat:
Succes Marnix, weet wel verder niet was SPM is maar dat maakt geen flaus aus.
Thanks man. Sportmarketing!
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 20:19
|
|
Citaat:
Thanks man. Sportmarketing!
Ben ik weer op de hoogte Marnix. Mooie studie lijkt me.
Waar woon je by the way?
|
MDLNRD
Forum berichten: 60
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 13:20
|
|
Ik word commercieel adviseur beleggen bij de ING . Nu bezig met de interne training van een maandje..
In de zomer vlieg ik bij Transavia.com, beetje jammer dat je daar seizoenscontracten krijgt waardoor ik in de winter telkens iets anders kan gaan zoeken -__-' .
Ojah, thuisstudie VWO heb ik ook nog ergens liggen .
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 11 feb 2009 18:31
|
|
Citaat: Ik word commercieel adviseur beleggen bij de ING . Nu bezig met de interne training van een maandje..
In de zomer vlieg ik bij Transavia.com, beetje jammer dat je daar seizoenscontracten krijgt waardoor ik in de winter telkens iets anders kan gaan zoeken -__-' .
Ojah, thuisstudie VWO heb ik ook nog ergens liggen .
Mja die Vwo zou ik alleen afmaken als je nog universiteitsplannen hebt. Anders zou ik gewoon mikken op een leuke HBO studie, dan heb je die VWO diploma niet nodig.
|
MDLNRD
Forum berichten: 60
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 09:53
|
|
Nouja, ik heb nu geen elkel diploma (gewoon dik geluk dat ik toch aangenomen word voor zulke banen ) ... Het plan is om over een jaartje of 4 te beginnen met een opleiding tot vlieger.
|
gusieboy
Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 15:48
|
|
Ik zit in de brugklas Havo/Vwo.
Het gaat best wel goed.
Maar wij werken met overpunten ik heb er iets van 5 ik heb er 13 nodig voor Vwo, maar ik ga toch niet naar Vwo omdat dat denk ik niet te doen is met mijn Adhd.
Ik sta geen een onvoldoende meer op mijn rapport. .
Nu nog even een half jaartje volhouden en hopen dat Frans nog een beetje lukt dan blijft mijn rapport goed.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 16:05
|
|
netjes Gusie!
Ik ga eind mei emigreren naar Bangkok Thailand voor mn werk. Ik ga daar voor een nederlands bedrijf werken voor minstens 2 jaar. Khoop dat ik daar een beetje ajax kan volgen...
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 16:10
|
|
Citaat: Ik zit in de brugklas Havo/Vwo.
Het gaat best wel goed.
Maar wij werken met overpunten ik heb er iets van 5 ik heb er 13 nodig voor Vwo, maar ik ga toch niet naar Vwo omdat dat denk ik niet te doen is met mijn Adhd.
Nu nog even een half jaartje volhouden en hopen dat Frans nog een beetje lukt dan blijft mijn rapport goed.
Netjes, hoor. Hoe werken die overpunten, dan?
Citaat: netjes Gusie!
Ik ga eind mei emigreren naar Bangkok Thailand voor mn werk. Ik ga daar voor een nederlands bedrijf werken voor minstens 2 jaar. Khoop dat ik daar een beetje ajax kan volgen...
Wat heb je voor werk dan dat je naar Thailand moet? Iemand leren kennen via een pokersite en die moet je nu voor een undercoveractie ontmaskeren?
|
gusieboy
Forum berichten: 510
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 16:14
|
|
Citaat: Ik zit in de brugklas Havo/Vwo.
Het gaat best wel goed.
Netjes, hoor. Hoe werken die overpunten, dan?
Citaat: netjes Gusie!
Wat heb je voor werk dan dat je naar Thailand moet? Iemand leren kennen via een pokersite en die moet je nu voor een undercoveractie ontmaskeren?
Het werkt zo. Je hebt een gemiddeld cijfer op je rapport. En dan heb je bijvoorbeeld een 7 voor Wiskunde dan krijg je 1 overpunt.
Maar bij halfjaars vakken is het zo:
Een 8 is 1 overpunt, een 9 is 1,5 overpunt. en een 10 is 2 overpunten.
En bij heel jaarsvakken: 7=1 8=2 9=3 10=4.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 16:15
|
|
Vandaag mijn assessment ingeleverd. Ik hoop nu binnen enkele weken mijn Propedeuse te behalen.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 16:20
|
|
Ik begin nu hevig over mijn IBMS te twijfelen. Als je ziet wat ik nu allemaal verlies als ik daar een jaar ben. (voor stage moet je namelijk jaar naar het buitenland, in mijn geval Amerika)
- Mijn voetbalcluppie en het voetballen zelf
- Uitgaan
- Vrienden
Maar het is anderzijds 'maar' een jaar. En ook is het een superervaring om jaar in Amerika te zijn. Maar ik twijfel echt!!!!!!!... Wat is dit klote zeg.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 16:21
|
|
Citaat: Het werkt zo. Je hebt een gemiddeld cijfer op je rapport. En dan heb je bijvoorbeeld een 7 voor Wiskunde dan krijg je 1 overpunt.
Maar bij halfjaars vakken is het zo:
Een 8 is 1 overpunt, een 9 is 1,5 overpunt. en een 10 is 2 overpunten.
En bij heel jaarsvakken: 7=1 8=2 9=3 10=4.
Ok, 13 is dan wel moeilijk om te halen denk ik.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 12 feb 2009 16:24
|
|
Waar studeer je IBMS Pablo? Volgens mij wordt dat namelijk ook gegeven in 040
|