Auteur
|
Bericht
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 20:32
|
|
@afc joris
Ik hoef geen berg te beklimmen.
Maar ik dacht meer aan Chasin', G-Star of Bjorn Borg.
|
hannes
Forum berichten: 895
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 21:36
|
|
Ooh jah! Niet mijn type tassen
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 22:00
|
|
Koop gewoon de mooiste ?
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 23:01
|
|
Citaat: Ooh jah! Niet mijn type tassen
Citaat: Koop gewoon de mooiste ?
Jah, dat wist ik ook wel . Heb alleen geen site ofzo waar ik kan vergelijken of waar ik daar tassen van zie. Of het moeten die zwarte Bjorn Borg zijn, maar die zijn allemaal t zelfde.
|
abruzzi
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 23:07
|
|
Ga je naar een redelijk grote stad? Heb je vast veel keus !
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 23:12
|
|
Den Bosch meestal. [Tilburg vind ik een ongezellige stad, en Eindhoven is al helemaal een kut dorp!">
|
abruzzi
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 23:18
|
|
Ooh, dat is beter waar ik het mee moet doen: Rotterdam en Goes .
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 21 jul 2009 08:32
|
|
Citaat: Ooh, dat is beter waar ik het mee moet doen: Rotterdam en Goes .
Rotterdam is ook niet alles..
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 21 jul 2009 11:18
|
|
Citaat: Ooh, dat is beter waar ik het mee moet doen: Rotterdam en Goes .
Rotterdam is ook niet alles..
Nouja, in Rotterdam heb je Zuidplijn. Opzich is daar genoeg te vinden. En anders naar de binnenstad. Allen jammer dat op Zuidplijn de allochten (niet allemaal) zowat het eten uit je bek kijken.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 21 jul 2009 11:20
|
|
Zuidplein? Allochtonen? Toch?
|
GertJan020
|
Geplaatst: Di 21 jul 2009 11:39
|
|
Citaat: Zuidplein? Allochtonen? Toch?
Nou je moet goed zoeken hoor! Nouja in dat mooie Zeeland van jou zul je er nog niet al te veel last van hebben, maar zelfs in OBL lopen ze de boel al te verkloten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 21 jul 2009 11:40
|
|
In Hulst nog niet, maar in Vlissingen schijnt het al behoorlijk raak te zijn, helaas.
|
GertJan020
|
Geplaatst: Di 21 jul 2009 11:43
|
|
Citaat: In Hulst nog niet, maar in Vlissingen schijnt het al behoorlijk raak te zijn, helaas.
Tsja, elke grote stad met een beetje winkelcentrum hangen ze wel. Gewoon kansloze mensen die het leuk vinden om andere mensen lastig te vallen. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maarja. Misschien is het maar goed dat Wilders bestaat. Anders loopt het helemaal uit de hand. Hmm misschien is dat wel een mooi topic. Geert Wilders
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Do 30 jul 2009 13:15
|
|
Ga trouwens naar 3 Havo . K zal m'n rapport miss wel eens posten.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 21:57
|
|
Zoals jullie miss wel weten moet ik altijd een lang stuk langs een kanaal fietsen. Ben er afgelope zaterdag ochtend (en avond) nog alleen langs gefietst; m'n ouder kijken ''opsporing verzocht'' ofze iets, blijkt het dat er op die weg een paar weken geleden een man is neergeschoten (of gestooken).. Prettig idee om daar in de winter 's ochtends in het donker langs te fietsen. Heb er zelf ook al problemen mee gehad (met allochtonen), komen van andere school, zij gaan de andere kant op.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 23:58
|
|
Citaat: Zoals jullie misschien wel weten moet ik altijd een lang stuk langs een kanaal fietsen. Ben er afgelope zaterdag ochtend (en avond) nog alleen langs gefietst; m'n ouder kijken ''opsporing verzocht'' ofze iets, blijkt het dat er op die weg een paar weken geleden een man is neergeschoten (of gestooken).. Prettig idee om daar in de winter 's ochtends in het donker langs te fietsen. Heb er zelf ook al problemen mee gehad (met allochtonen), komen van andere school, zij gaan de andere kant op. Geen prettig idee inderdaad. Is er meer over bekend? Wat voor problemen heb jij gehad dan?
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 19:49
|
|
Wat voor probleem ik had?
Naja, het ergste dat ik heb meegemaakt was toen ik een keer alleen naar huis fietste, waarom weet ik niet meer maar ik fietste alleen. Was ook nog eens halverwege een uur dus van onze school was er zowiezo niemand. Het was ruim 1 jaar geleden; ik fietste dus alleen, er was een klein bochtje waar een boom stond dus ik kon ze niet zien. Ik fiets dus de bocht om en een paar meter verderop staan ze me op te wachten, met een man of 10, waren 2, 3 jaar ouder dan ik. Stond er iemand recht voor me neus, pakt me bij m'n kraag en begint te schelden of weet ik wat, maar hij begon te schreeuwen.. Hij had ook een mes bij zich, maar die was toen ingeklapt. Die andere stonden er alleen maar een beetje bij te lachen. Ik kon niet naar links of rechts omdat aan de ene kant het kanaal was en aan de andere kant brandnetels tot m'n schouders. Ik rukte me met mn linker arm los en met mn rechter vuist sloeg ik hem vol op z'n neus (bloed zat aan m'n hand).. En snel weg fietsen, zo snel had ik volgens mij nog nooit gefietst. Verder heb ik hem (gelukkig) nooit meer gezien.
Maar het gebeurt regelmatig dat ze je chipszak afpakken, of recht op je af komen rijden of je weg duwen. Schelden enzo is ook heel stoer. Spugen.. Aan de kant gaan doen ze zowiezo nooit.
Er is bij het kanaal trouwens ook een woonwagenkamp. Maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Heb vorig jaar ook ruzie gehad met 2 automobilisten . De 1 was op vrijdag, de ander was op de maandag erna. Totaal verschillende, op 2 heel andere plekken. Maarja dat is een ander verhaal..
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 19:54
|
|
Probeer gewoon met een groepje te fietsen dan guy_ajax (al is dat natuurlijk niet altijd mogelijk), klinkt niet echt chill allemaal.
Ik ga vrijdag starten met de opleiding commerciële economie (HBO).
|
$_Tim_$
Forum berichten: 158
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 19:54
|
|
Citaat: Wat voor probleem ik had?
Naja, het ergste dat ik heb meegemaakt was toen ik een keer alleen naar huis fietste, waarom weet ik niet meer maar ik fietste alleen. Was ook nog eens halverwege een uur dus van onze school was er sowieso niemand. Het was ruim 1 jaar geleden; ik fietste dus alleen, er was een klein bochtje waar een boom stond dus ik kon ze niet zien. Ik fiets dus de bocht om en een paar meter verderop staan ze me op te wachten, met een man of 10, waren 2, 3 jaar ouder dan ik. Stond er iemand recht voor me neus, pakt me bij m'n kraag en begint te schelden of weet ik wat, maar hij begon te schreeuwen.. Hij had ook een mes bij zich, maar die was toen ingeklapt. Die andere stonden er alleen maar een beetje bij te lachen. Ik kon niet naar links of rechts omdat aan de ene kant het kanaal was en aan de andere kant brandnetels tot m'n schouders. Ik rukte me met mn linker arm los en met mn rechter vuist sloeg ik hem vol op z'n neus (bloed zat aan m'n hand).. En snel weg fietsen, zo snel had ik volgens mij nog nooit gefietst. Verder heb ik hem (gelukkig) nooit meer gezien.
Maar het gebeurt regelmatig dat ze je chipszak afpakken, of recht op je af komen rijden of je weg duwen. Schelden enzo is ook heel stoer. Spugen.. Aan de kant gaan doen ze sowieso nooit.
Er is bij het kanaal trouwens ook een woonwagenkamp. Maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Heb vorig jaar ook ruzie gehad met 2 automobilisten . De 1 was op vrijdag, de ander was op de maandag erna. Totaal verschilldende, op 2 heel andere plekken. Maarja dat is een ander verhaal..
Veel van dat soort types bij mij op school gewoon terug spugen en schelden en slaan zij doen toch niks tenzij ze met hun stoere broertjes en neefjes kome maar als ze alleen zijn pussys klasse 1
|
abruzzi
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 21:08
|
|
Whaha dan heb je wel lef om hem te slaan . Voor hetzelfde geld steekt hij je neer.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 21:10
|
|
Citaat: Probeer gewoon met een groepje te fietsen dan guy_ajax (al is dat natuurlijk niet altijd mogelijk), klinkt niet echt chill allemaal.
Ik ga vrijdag starten met de opleiding commerciële economie (HBO).
Ik fiets eigenlijk altijd met een groepje, alleen toen niet.
Citaat: Whaha dan heb je wel lef om hem te slaan . Voor hetzelfde geld steekt hij je neer.
Hoezo? Verdediging, als ik niks had gedaan was die kans denk ik groter hoor.
|
abruzzi
|
Geplaatst: Wo 26 aug 2009 21:20
|
|
Verdediging? Ja oké. Maar als die 10 man jou pakte was je toch flink de lul.
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 14:57
|
|
Citaat: Verdediging? Ja oké. Maar als die 10 man jou pakte was je toch flink de lul.
Ik ga liever vechten met 10 man dan wegrennen maar in het geval van Guy zou ik het wel begrijpen als je op de fiets bent enzo. Maar veel lijken veel maar zijn weinig.
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 15:08
|
|
Je moet in zon geval. Of wegrennen of de persoon met de grootste mond neerslaan. In alle andere gevallen ben je de Sjaak is mijn ervaring.
|
$_Tim_$
|
Geplaatst: Do 27 aug 2009 19:39
|
|
Citaat: Je moet in zon geval. Of wegrennen of de persoon met de grootste mond neerslaan. In alle andere gevallen ben je de Sjaak is mijn ervaring.
Daarom beter als een held de sjaak zijn dan als pussy maarja is persoonlijke keuze
|