Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 15 aug 2008 13:25
|
|
Bodul is misschien qua speler het type Zlatan maar hij heeft lang niet genoeg kwaliteiten om even succesvol te worden als hem. Ik ben wel blij dat Ajax hem heeft gehaald en ik denk dat hij een redelijke kans heeft om bij Ajax te slagen maar hij moet dan wel nog een lange weg afleggen. Ik zou graag zien dat Ajax ook Van Wolfswinkel (van Vitesse) haalt die dan de concurrentie met Bodul aan kan gaan.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Ma 18 aug 2008 17:32
|
|
Citaat: Bodul is gewoon een uitstekende spits. Erg sterk en heeft een prima kaats en schot in beide benen. Hij zal ongetwijfeld de concurrentie met Jongebloet winnen. Jongebloet, Lazic, Schell en Ouwerkerk moeten duidelijk nog wennen aan het hogere niveau bij Jong Ajax. Blind past zich eigenlijk moeiteloos aan.
Jongebloet is volgens mij sowieso een type spits dat veel minder bij Ajax past dan Bodul. Hoeveel doelpunten heeft Bodul het afgelopen seizoen eigenlijk gemaakt voor Heerenveen, Chivu? Kan je je verder een beetje vinden in mijn beschrijving?
Citaat: Bodul is misschien qua speler het type Zlatan maar hij heeft lang niet genoeg kwaliteiten om even succesvol te worden als hem. Ik ben wel blij dat Ajax hem heeft gehaald en ik denk dat hij een redelijke kans heeft om bij Ajax te slagen maar hij moet dan wel nog een lange weg afleggen. Ik zou graag zien dat Ajax ook Van Wolfswinkel (van Vitesse) haalt die dan de concurrentie met Bodul aan kan gaan.
Ik begrijp dat je Van Wolfswinkel erg talentvol vindt, JD. Ajax heeft Castillion echter al rondlopen, dus het aantrekken van nog een jongen van deze leeftijd is overbodig. Dan kan je veel beter Castillion al in Jong Ajax laten meedoen.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Ma 18 aug 2008 23:21
|
|
Citaat: Jongebloet is volgens mij sowieso een type spits dat veel minder bij Ajax past dan Bodul. Hoeveel doelpunten heeft Bodul het afgelopen seizoen eigenlijk gemaakt voor Heerenveen, Chivu? Kan je je verder een beetje vinden in mijn beschrijving?
Jongebloet is voetballend minder dan Bodul inderdaad. Jongebloet is echt een spits die loert op zijn kansen, terwijl Bodul sterk aan de bal is (zoals je zegt). Het afgelopen seizoen scoorde Bodul 13 keer.
Wat betreft Van Wolfswinkel, sluit ik me aan bij Thomas. Het heeft ook voor die jongen weinig nut om een stap terug te zetten om naar Ajax te gaan (hij zit nu dicht tegen het eerste van Vitesse aan).
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 20 aug 2008 17:00
|
|
Bodul traint morgen met het eerste mee.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 22 aug 2008 18:18
|
|
Citaat: Bodul traint morgen met het eerste mee.
Iemand nog geweest? Zo ja, hoe deed hij het?
Citaat: Veel Jong Ajax bij het eerste
donderdag 21 augustus 2008 11:56
Toby Alderweireld, Darko Bodul, Daylon Claasen, Daley Blind, Calvin Mac Intosh en John Goossens vertegenwoordigden Jong Ajax tijdens de donderdagochtendtraining van het eerste elftal. Tijdens de oefensessie werd een grote partij elf tegen elf gespeeld. De Beloften vormden samen met keeper Kenneth Vermeer, Jeffrey Sarpong, Donovan Slijngard, stagiair Eyong Enoh en trainer Rob Witschge een elftal.
Ajax.nl
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Ma 25 aug 2008 20:58
|
|
op basis van jong ajax tegen jong feyenoord.
Fysiek sterk
Goed in de kaats
Sterk met de borst
Goede functionele techniek
Werklust
Moet nog werken aan zijn overzicht, wat meer rust aan de bal en zijn afwerkingsvermogen . Is denk ik wel potentieel goed genoeg voor Ajax 1.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 26 aug 2008 10:39
|
|
Citaat: op basis van jong ajax tegen jong feyenoord.
Fysiek sterk
Goed in de kaats
Sterk met de borst
Goede functionele techniek
Werklust
Moet nog werken aan zijn overzicht, wat meer rust aan de bal en zijn afwerkingsvermogen . Is denk ik wel potentieel goed genoeg voor Ajax 1.
Klinkt een beetje als een type Graziano Pelle qua kwaliteiten of zit ik er nu ver naast? Ik heb Bodul namelijk nooit zien spelen i.t.t. Pelle die ik meerdere keren heb zien ballen 'in het eggie'.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 26 aug 2008 10:43
|
|
Nee, ik vind het absoluut geen type Pelle, die is nog groter/lomper. Bodul heeft meer techniek/creativiteit/snelheid.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 26 aug 2008 10:50
|
|
Citaat: Nee, ik vind het absoluut geen type Pelle, die is nog groter/lomper. Bodul heeft meer techniek/creativiteit/snelheid.
Je weet iemand snel gerust te stellen
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 2 okt 2008 15:51
|
|
Erg nieuws voor Jong Ajax en Darko Bodul zelf (alsof het nog niet genoeg is):
Citaat: Bodul scheurt enkelband
Amsterdam, 02 okt 2008
Darko Bodul heeft donderdag tijdens de training een scheurtje in zijn enkelband (links) opgelopen. De aanvaller van Jong Ajax is naar verwachting vier tot zes weken uitgeschakeld.
Bodul, dit seizoen nieuw bij Ajax, scoorde afgelopen maandag nog tegen Jong FC Twente (3-4-winst). Een week eerder maakte hij in de met 1-5 gewonnen wedstrijd tegen Jong AZ zelfs drie treffers.
Bron: Ajax.nl
Heel erg jammer voor Darko en Jong Ajax. Had hem graag een heel seizoen bij Jong Ajax zien spelen en dan op een aardig niveau, daarom zo jammer dat hij er toch 6 weken uitligt. Hopelijk kan hij zich goed herpakken na zijn blessure en op een goed niveau komen. Veel succes Darko en beterschap!!!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 2 okt 2008 16:38
|
|
Vervelend voor die jongen. Zie hem graag spelen. Toen ik het las schrok ik al en dacht ik dat hij z'n enkelbanden afgescheurd had. 4-6 Weken valt meer eerlijk gezegd nog mee.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 2 okt 2008 17:20
|
|
Balen voor die jongen zeg..
Volgens mij loopt er niet nog een centrumspits in jong-ajax rond toch? aangezien Manucharyan weer gebleseerd is, zou ik het volgende voorstellen: De spits van de A1 naar jong ajax (Castillion toch?). Aangezien het niveau van de NL beloftencompetitie hoger ligt volgens mij dan die van de A1, dan kan hij daar mooi ervaring op doen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 12:59
|
|
Hopelijk wordt Castillion nu inderdaad doorgeschoven. Dat zou geluk bij een ongeluk betekenen.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 3 okt 2008 15:55
|
|
Citaat: Balen voor die jongen zeg..
Volgens mij loopt er niet nog een centrumspits in jong-ajax rond toch? aangezien Manucharyan weer gebleseerd is, zou ik het volgende voorstellen: De spits van de A1 naar jong ajax (Castillion toch?). Aangezien het niveau van de NL beloftencompetitie hoger ligt volgens mij dan die van de A1, dan kan hij daar mooi ervaring op doen.
Je ziet Renaldo Jongebloet over het hoofd. Die is er ook nog.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 10 nov 2008 14:49
|
|
Hij zal vanavond meedoen met Jong Ajax tegen Jong PSV en als dat goed gaat sluit ik een debuut in een volle ArenA tegen PSV niet uit. Is hij inmiddels alweer aan het trainen? Lijkt me wel toch, aangezien hij vananavond ook mag meespelen? En moeten we hem tegen PSV, indien Klaas er niet bij is(waar ik vanuit ga), brengen? Allemaal vragen die door mijn hoofd spoken op dit moment.
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Di 20 jan 2009 18:25
|
|
Deze speler krijgt als je het aan mij vraagt, een mooie toekomst. Hopen dat hij dit seizoen ook speeltijd krijgt.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 20 jan 2009 19:02
|
|
Hij is natuurlijk wel een beetje gehyped. Zat mensen die hem de hemel in prijzen zonder hem ooit te hebben zien spelen. Het kan zeker een bruikbare speler voor Ajax worden, maar de nieuwe Zlatan is hij natuurlijk allerminst. Hij speelde niet voor niets nog in de A1 bij Heerenveen, terwijl een jongere spits al in het tweede speelde.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 23:18
|
|
Die Darko Bodul heeft afgelopen wedstrijd met Jong Ajax tegen Jong Willem II een schitterende goal gemaakt. Hij steekt eigenlijk een beetje uit vergeleken derest. Hij heeft al 9 doelpunten gemaakt. Tegen Jong Willem II scoorde hij 2x in de 2-0 gewonnen wedstrijd. Ik ben benieuwd wanneer hij in Ajax I komt.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Di 3 feb 2009 23:19
|
|
Citaat: Het kan zeker een bruikbare speler voor Ajax worden, maar de nieuwe Zlatan is hij natuurlijk allerminst.
Voorlopig niet nee, maar is wel het zelfde type speler. Hij kan wel de nieuwe Zlatan worden.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 16:07
|
|
Hij heeft veel minder kracht in z'n lichaam, is een stuk trager, zal op het hoogste niveau veel moeilijker iemand kunnen passeren, heeft een veel lagere handelingssnelheid en veel te weinig diepgang.
Type Anastasiou, zoals Revo het laatst mooi omschreef.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 16:11
|
|
Citaat: Hij heeft veel minder kracht in z'n lichaam, is een stuk trager, zal op het hoogste niveau veel moeilijker iemand kunnen passeren, heeft een veel lagere handelingssnelheid en veel te weinig diepgang.
Ik denk dat je het eerste jaar (de eerste jaren) weinig positiefs kon zeggen over Zlatan. Of zit ik er nu ver naast?
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 18:51
|
|
Citaat: Hij heeft veel minder kracht in z'n lichaam, is een stuk trager, zal op het hoogste niveau veel moeilijker iemand kunnen passeren, heeft een veel lagere handelingssnelheid en veel te weinig diepgang.
Ik denk dat je het eerste jaar (de eerste jaren) weinig positiefs kon zeggen over Zlatan. Of zit ik er nu ver naast? In die eerste periode waren er veel die klaagden inderdaad, maar bij Zlatan zag je af en toe gewoon dat je pure wereldklasse in huis had, maar dat het er niet altijd uitkwam. Met het Amsterdam tournament, jaren terug, speelde hij de wedstrijd tegen Liverpool en ik was na afloop meteen verkocht(als ik me het goed kan herinneren was dat de eerste wedstrijd dat ik hem zag spelen in de voorbereiding). Kopen dat shirt! Ik heb helaas nog weinig gezien van Bodul, maar wat ik heb gezien beviel me wel, maar de klasse van Zlatan heeft hij in mijn ogen niet en zal hij denk ik ook niet bereiken. Aan hem om het tegendeel te bewijzen.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 18:53
|
|
Natuurlijk is dit geen Zlatan. Hij heeft zelf die vergelijking eens gemaakt toen ze hem vroegen naar zijn speelstijl. Dit komt waarschijnlijk omdat hij fan is van Zlatan en hem dus wil 'imiteren'. Ook is hij altijd op de Playstation Inter zodat hij met Zlatan kan spelen .
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Wo 4 feb 2009 19:05
|
|
Ik denk dat je het eerste jaar (de eerste jaren) weinig positiefs kon zeggen over Zlatan. Of zit ik er nu ver naast? In die eerste periode waren er veel die klaagden inderdaad, maar bij Zlatan zag je af en toe gewoon dat je pure wereldklasse in huis had, maar dat het er niet altijd uitkwam. Met het Amsterdam tournament, jaren terug, speelde hij de wedstrijd tegen Liverpool en ik was na afloop meteen verkocht(als ik me het goed kan herinneren was dat de eerste wedstrijd dat ik hem zag spelen in de voorbereiding). Kopen dat shirt! Ik heb helaas nog weinig gezien van Bodul, maar wat ik heb gezien beviel me wel, maar de klasse van Zlatan heeft hij in mijn ogen niet en zal hij denk ik ook niet bereiken. Aan hem om het tegendeel te bewijzen.
Ik denk ook niet dat hij de nieuwe Zlatan is . Ik doelde er voor al op dat je het nooit zeker weet en dat je pas kan oordelen na 2 a 3 jaar in het eerste ;).
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Vr 6 feb 2009 17:36
|
|
Gaat misschien dit weekend debuteren dus, als ik de homepage goed begrijp?
|