Auteur
|
Bericht
|
Marnix
Forum berichten: 2786
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 9 jul 2008 23:56
|
|
Wie gaan er van jullie heen, ben benieuwd of er deze dagen nog iemand onverwachts zich komt melden op de eerste training van ons aller Ajax!
Ik ga er wel heen, vind de eerste trainingen altijd vrij saai om te kijken (maar vind het gewoon leuk om die spelers + nieuwe spelers weer te zien)!
Ben benieuwd!
|
H+10
Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Do 10 jul 2008 08:53
|
|
ik ga er heen. En net wat je zegt, is meestal wel wat saai maar het is gewoon mooi die gasten weer te zien.
|
Wij zijn Ajax
Forum berichten: 2337
|
Geplaatst: Do 10 jul 2008 10:17
|
|
Ik uiteraard ook. Hopelijk is het wel wat beter weer, want van iets anders wortd je neit warm de eerste training .
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 10 jul 2008 12:13
|
|
Ik moet werken, maandag, maar ik ga vrijdag. En dan koop ik gelijk het thuisshirt denk ik.
|
mike_zuid2
Forum berichten: 590
|
Geplaatst: Do 10 jul 2008 16:51
|
|
Ik ga wel maandag, maar niet naar de training.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 10 jul 2008 17:32
|
|
Mag ik vragen waar je dan wel heen gaat, mike?
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Do 10 jul 2008 18:00
|
|
De topictitel klopt niet
|
TvP
|
Geplaatst: Do 10 jul 2008 19:07
|
|
Inderdaad. Maandag 14-7 is de eerste training.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 10 jul 2008 19:11
|
|
Dat had Marnix wel goed ingevuld. Ik had het zonet fout aangepast.
Lucas bedoelde volgens mij iets anders. Ik weet alleen niet wat.
|
Marnix
|
Geplaatst: Do 10 jul 2008 20:01
|
|
Ik had in de maand mei haha , maar snel ff aangepast haha!
|
Lucas
Forum berichten: 2866
Nieuws reacties: 8
|
Geplaatst: Do 10 jul 2008 20:46
|
|
Citaat: Dat had Marnix wel goed ingevuld. Ik had het zonet fout aangepast.
Lucas bedoelde volgens mij iets anders. Ik weet alleen niet wat.
De topictitel luidde toen ik mijn post maakte 'eerste training 14-6-08'
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Vr 11 jul 2008 08:28
|
|
Citaat: Mag ik vragen waar je dan wel heen gaat, mike?
Feessie. Jaarlijks vrijwilligersfeest.
|
Marnix
|
Geplaatst: Zo 13 jul 2008 13:17
|
|
Ik hoop niet dat het te vroeg is, want straks verslaap ik me. Ben het echt niet meer gewend. !
|
TvP
|
Geplaatst: Zo 13 jul 2008 19:49
|
|
11:00 uur is toch niet zo vroeg? Of moet je net als ik ook eerst een uur met de trein reizen?
Ik ga vrijdag maar eens de talenten van Cvitanich en Sulejmani, en alle andere Ajacieden, aanschouwen.
|
Marnix
|
Geplaatst: Ma 14 jul 2008 00:14
|
|
Citaat: 11:00 uur is toch niet zo vroeg? Of moet je net als ik ook eerst een uur met de trein reizen?
Ik ga vrijdag maar eens de talenten van Cvitanich en Sulejmani, en alle andere Ajacieden, aanschouwen.
Wel voor in de vakantie ! Ik woon er langer dan een uur vandaag denk ik!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 14 jul 2008 15:10
|
|
http://highlow.nl:80/CMS/index.php?opti ... ew&id=1065
Mooie foto's.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 14 jul 2008 15:19
|
|
Zijn er nog mensen die de eerste training via Ajaxtv of op de Toekomst zelf hebben gekeken? Was het wat? Misschien kan iemand een verslagje plaatsen? Ik ben benieuwd wat jullie is opgevallen.
Wat ik in ieder geval hoor en lees is dat Sulejmani toch met nummer 10 speelde. Kennedy heeft opvallend genoeg nummer 7, waarschijnlijk in een poging hem meer vertrouwen te gunnen. Ogararu's nummer is mij trouwens niet laag genoeg.
Hier het verslag van Ajax.nl:
Citaat: Grote opkomst eerste training
Amsterdam, 14 jul 2008
Duizenden supporters zagen maandagochtend Ajax aan de eerste training van het seizoen beginnen. Voor het elftal van Marco van Basten is het seizoen 2008-2009 nu écht begonnen. ,,Ik wist niet dat het zo druk zou worden”, vatte Dario Cvitanich de sfeer goed samen.
Al heel vroeg was het druk op de Toekomst, waar de eerste training van het seizoen gehouden werd. Logisch: er was ook veel om naar uit te kijken. Ten eerste de nieuwe trainersstaf. Hoofdcoach Marco van Basten en zijn assistenten John van ’t Schip en Rob Witschge hebben de komende vier jaar de leiding over het eerste elftal. Dat het publiek vertrouwen heeft in de nieuwe technische leiding werd snel duidelijk. ‘Marco, Marco, we worden kampioen’, klonk het meteen toen de Ajacieden het veld opkwamen.
En natuurlijk was er ook veel oog voor de twee nieuwe aankopen: Miralem Sulejmani en Dario Cvitanich. Sulejmani verliet iets eerder het veld dan zijn collega’s, maar beleefde wel een prachtige ochtend. ,,Hier krijg je vleugeltjes van”, aldus de Servische aanvaller. ,,Al die fans langs de kant die je nu al toezingen.”
Ook Dario Cvitanich was onder de indruk van zijn eerste training als Ajacied. ,,Ik was echt verrast dat er zoveel mensen waren”, aldus de speler die afgelopen seizoen topscorer werd in Argentinië. ,,Er was me wel verteld dat het druk zou worden, maar zo druk had in niet verwacht.”
Jan-Arie van der Heijden en Siem de Jong werden tijdens vorig seizoen bij de selectie gehaald. De eerste training maakten ze toen niet mee. Deze keer zijn de talentvolle spelers er wel vanaf het begin bij. ,,Het was een lekker rustige training”, analyseerde Van der Heijden. ,,Maar het plezier straalde er wel af bij iedereen.” Ook zijn eerste indruk van de nieuwe trainers was positief. ,,Je kan echt zien dat het zelf grote voetballers zijn geweest.” Van der Heijden begon fit aan de eerste training, want ook tijdens zijn vakantie heeft hij doorgetraind. Datzelfde geldt voor De Jong. De middenvelder heeft de bal niet laten rusten. ,,Ik heb in mijn vakantie bijna iedere dag voetvolley gespeeld”, vertelde hij. ,,Ik ben weggeweest met vrienden die ook voetballen, dus zij wilden ook wel een beetje doortrainen.”
Het begin van het seizoen gaat altijd gepaard met dromen, verwachtingen en doelstellingen. De Jong en Van der Heijden stelden zich tijdens hun eerste werkdag van het seizoen bescheiden op. ,,Er is een nieuwe technische staf, dus iedereen krijgt weer nieuwe kansen”, aldus De Jong, die ook nog in de olympische voorselectie zit. ,,Ik hoop dat ik een goede voorbereiding speel.” Van der Heijden wil zichzelf ook niet al te veel druk opleggen. ,,Ik ga gewoon mijn uiterste best doen.”
Kenneth Vermeer en Robbert Schilder verschenen na een verhuurperiode ook weer op het Ajax-veld. Vermeer kwam echter niet in actie omdat hij zich dit weekend licht had verbrand. Roy Ouwerkerk, keeper van Jong Ajax, nam daarom maandagochtend zijn plaats in.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Ma 14 jul 2008 15:23
|
|
Lucas en Sylvie zouden geloof ik naar de training gaan. Wellicht dat zij een verslagje willen plaatsen. Ik heb zelf wat verdwaalde beelden gezien. Ter opwarming wat voetvolley-, kop- en passvormen. Verder nog een partijvorm met twee doelen met de ruggen naar elkaar in de middencirkel.
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Ma 14 jul 2008 18:39
|
|
kwam dit filmpje tegen, vond dat ook wel leuk om even te bekijken:
http://www.youtube.com/watch?v=DCYvn4zgE0I
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 15 jul 2008 12:49
|
|
Vandaag dacht ik naar de ochtendtraining te gaan om 10.00.Was vrij druk bij het trainingsveld komt een gast doodleuk zeggen dat de training niet doorgaat.Dus voormijn betekent dat 3 uur onderweg ben voor niks
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Di 15 jul 2008 13:50
|
|
Citaat: Vandaag dacht ik naar de ochtendtraining te gaan om 10.00.Was vrij druk bij het trainingsveld komt een gast doodleuk zeggen dat de training niet doorgaat.Dus voormijn betekent dat 3 uur onderweg ben voor niks
is toch ook een middagtraining buiten vandaag?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Di 15 jul 2008 13:52
|
|
Citaat: Vandaag dacht ik naar de ochtendtraining te gaan om 10.00.Was vrij druk bij het trainingsveld komt een gast doodleuk zeggen dat de training niet doorgaat.Dus voormijn betekent dat 3 uur onderweg ben voor niks
is toch ook een middagtraining buiten vandaag?Ja maar om tien tot vier daar te blijven had ik geen zin in
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Di 15 jul 2008 13:52
|
|
Vrijwilligersfeest gisteren was zeker weer gezellig.
Selectiespelers waren er niet, foutje van Marco.
Maar hij gaf aan dat dat wel goedgemaakt zou worden in de loop van het seizoen.
Verder ben ik blij met de bereikbaarheid van Marco en Danny en ook Henri.
Ze lijken net wat soepeler met de supporters om te gaan dan hun voorgangers.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 15 jul 2008 15:49
|
|
Van Basten was vergeten de spelers mee te nemen?
|
mike_zuid2
|
Geplaatst: Di 15 jul 2008 22:20
|
|
Citaat: Van Basten was vergeten de spelers mee te nemen?
Nee,hij had de spelers vrij gegeven voor de avond. Hij had blijkbaar de mail van het feest pas laat gelezen, en het past niet echt in de voorbereiding op dit moment.
Eigenlijk onzin, maarja, het zal allemaal wel.
8 uur in de ochtend met de sponsor onderweg zijn is belangrijker dan je eigen vrijwilligers. Op zich te begrijpen, maar planningstechnisch zit er iets niet goed.
Beetje communicatie mis ik hier wel.
|