Auteur
|
Bericht
|
mbamba
Forum berichten: 2
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 14 mei 2011 12:46
|
|
Citaat: Haha, ga mij a.u.b. niet uitleggen hoe twitter werkt.
Nee kun je wel zeggen , bij navraag bleek dus dat Becker dat tegen Kishna heeft gezegd dus ga nou niet de wijsneus uithangen zoals je wel vaker doet....
het is de 2e keer dat je interesant probeert te doen met tweets te kopieren.
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Za 14 mei 2011 13:08
|
|
Jongens niet zo op de man, wat wil je er mee bereiken? Laat de spanning om morgenavond je niet naar het hoofd stijgen.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Za 14 mei 2011 13:14
|
|
Citaat:
Nee kun je wel zeggen , bij navraag bleek dus dat Becker dat tegen Kishna heeft gezegd dus ga nou niet de wijsneus uithangen zoals je wel vaker doet....
het is de 2e keer dat je interesant probeert te doen met tweets te kopieren.
Vriend van Kishna?
Gestopt
|
Eline
Forum berichten: 426
|
Geplaatst: Zo 22 mei 2011 11:27
|
|
Ik heb gehoord dat Jordi Bitter, Ajax B1, een contract krijgt. Weet iemand hier meer van of dit klopt?
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 22 mei 2011 12:05
|
|
Dat heb je goed gehoord. Ook Sheraldo Becker waarschijnlijk.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Zo 22 mei 2011 13:40
|
|
Bitter ben ik niet 200% van overtuigd, vind hem toch beetje mwoah mwoah al ontwikkelt die jongen zichzelf wel sterk (op basia wat ik van hem gezien heb over de tijd).
In het kader van 'een contract krijg je niet maar die moet je verdienen', hoe kijken jullie vaste jeugdvolgers dan aan tegen een mogelijk contract voor Bitter en Becker?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 22 mei 2011 14:10
|
|
Geen toptalenten, maar vertegenwoordigen wel waarde. Beide kunnen het - goede - Eredivisie spelers worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 13 jun 2011 12:45
|
|
Van AS....
Citaat: Ajax B1 verliest van FC Barcelona B1
Ajax B1 heeft de eerste wedstrijd om de jaarlijkse World Cup in Madrid verloren van FC Barcelona. Het werd 2-3.
De winnende goal van Barcelona viel vlak voor tijd. Ajax kwam na een 0-2 achterstand goed terug tot 2-2. Boban Lazic scoorde de 2-2.
In de poule zitten ook Corinthians en Atletico Madrid. Die wedstrijd werd met 1-4 gewonnen door de laatste. Vandaag, maandag, spelen de Ajacieden tegen Corinthians en woensdag tegen Atletico Madrid.
|
keko
Forum berichten: 67
|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 20:08
|
|
"Op zondag verloor Ajax C1 in de poule met 0-1 van Hoffenheim. De Amsterdammers misten in dat duel een penalty. Na een 1-0 zege op NEC/FC Oss C1 (doelpunt van Jermaine Mezach) volgde een 9-0 overwinning op SV Blerick C1. Damil Dankerlui en Jordy Bruijn scoorden beiden driemaal. Pelle Clement, Alen Custovic en Melvin de Groot scoorden eenmaal."
Nieuwe jeugdspeler?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 20:21
|
|
Nee, hij is niet aangenomen. Hij vertrekt naar Ado den Haag.
|
keko
Forum berichten: 67
|
Geplaatst: Wo 15 jun 2011 22:04
|
|
Ok. Thanks
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 2 aug 2011 14:38
|
|
Van AN.
Citaat:
|
Eline
Forum berichten: 426
|
Geplaatst: Di 2 aug 2011 21:05
|
|
Volgens mij heeft dat ook te maken met contacten (familie?) van Dylan Nieuwenhuys, volgend jaar Ajax B1. Niet zo lang geleden (in de C-jeugd) was er iets gaande dat Dylan Nieuwenhuys naar Barcelona zou vertrekken.
Desalniettemin, een goede zaak dat een talent weer naar Ajax komt !
EDIT: hij heet trouwens James Efmorfidis (staat ook fout op AN)
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 2 aug 2011 22:07
|
|
Prima speler. Multifunctioneel. Vast in z'n prestaties. Zit pit in, houd ik wel van. Verwacht hem gauw in de B1.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 9 aug 2011 22:16
|
|
Dominik Mašek van FK Pribram loopt stage in de B1. Speelde vandaag de tweede helft mee tegen FC Volendam A2, op 11. Hij leek begin dit jaar naar Chelsea te verkassen. Geen idee waarom het niet is doorgegaan.
http://www.youtube.com/watch?v=87GIRAZU8wM
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Di 9 aug 2011 22:53
|
|
Zozo dat filmpje ziet er veelbelovend uit! Wat voor indruk vond je hem maken vandaag D_Skilled ?
Deden de nieuwelingen VD Boomen, Griffioen en VD Linden mee bij B1 ?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 9 aug 2011 23:06
|
|
Hij kwam erin en maakte de 1-1. Klein fysiek helaas, maar heel lichtvoetig, fijn in de combinatie en positiespel. Behoorlijk snel, erg beweeglijk en gretig.
Een stoet aan Ajax-scouts zaten z'n verrichtingen te volgen.
Branco van den Boomen speelde in de eerste helft met de punt naar achteren. Nooit op die positie gespeeld en speelde ook matig. Tweede helft iets beter, omdat hij rechtshalf kwam te staan. Tom van der Linden Thijs Griffioen zijn geblesseerd.
|
Chivu 05
Forum berichten: 796
|
Geplaatst: Di 9 aug 2011 23:22
|
|
Bedankt voor de analyse! Dan verwacht ik dat ze twijfelen over zijn fysiek. Ideaal is om hem nog verder te testen op het toernooi in Donetsk met tegenstanders als Barcelona, Man. City en Inter. Dan kan je een heel compleet beeld van zo'n speler krijgen. Maarja dat toernooi is pas over 2 week en zijn club zal hemniet zo lang willen afstaan.
Heb je nog uitblinkes gezien bij de B1?
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Di 9 aug 2011 23:26
|
|
Klein fysiek? Als in nog minder dan Eriksen of Ozbilliz of vergelijkbaar?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 9 aug 2011 23:30
|
|
Citaat: Bedankt voor de analyse! Dan verwacht ik dat ze twijfelen over zijn fysiek. Ideaal is om hem nog verder te testen op het toernooi in Donetsk met tegenstanders als Barcelona, Man. City en Inter. Dan kan je een heel compleet beeld van zo'n speler krijgen. Maarja dat toernooi is pas over 2 week en zijn club zal hemniet zo lang willen afstaan.
Heb je nog uitblinkes gezien bij de B1?
Niemand blonk uit. Wel werd temeer duidelijk dat Chakmak geen spits is en Gavier Eustatius een ontzettend matige speler is.
|
MV
Forum berichten: 59
|
Geplaatst: Za 13 aug 2011 18:01
|
|
Heb vandaag de B2 in actie gezien, werd ik niet vrolijk van. 2x een halve wedstrijd tegen eerst Zeeburgia B2 en daarna tegen Volendam B2. Beide wedstrijden eindigden in 0-0.
Helaas deed James Efmorfidis niet mee en ook Stan Admiraal en Riley Woerdings (speelt hij nog wel bij Ajax?) deden niet mee.Van de C1 deden Prince Bernard en Rubya mee.
!e wedstrijd speelde Ajax in de volgende opstelling:
Groothuizen, de Groot, Sno, Riedewald en Verburg, op het middenveld speelde van Bruggen controlerend en Bernard vanaf rechts en Custovic vanaf links. Voorin stonden vanaf rechts Dankerlui, Witteveen en Rubya.
2e wedstrid speelden ze met Durcan op goal, achterin met Lartey Sanchez, van Bruggen, Riedewald en Verburg. Controlerend op het middenveld stond Owusu, andere middenvelders waren Quist en Bruijn. Voorin stonden Clement, El Azzouzi en Lewis.
Van Bruggen werd na een minuut of 25 nog vervangen door Arnoud de Moor van de B1.
Lartey Sanchez gaat echt een fenomeen worden, Van Bruggen is een goede aankoop en Riedewald is een mooie voetballer, maar wat De Groot, Bruijn en vooral Custovic nog bij Ajax doen is mij een raadsel
De trainer komt nog voor moeilijke keuzes te staan, want centraal achterin heeft hij de keus uit Sno, Riedewald, Van Bruggen en Admiraal. Ook in de spits moet hij kiezen tusse El Azzouzi en Witteveen
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 13 aug 2011 19:49
|
|
Ik was er ook. Ik vond het helemaal niets. Ik ben ook na anderhalve wedstrijd naar huis gegaan.
Zeker 95 procent uit de B2 kun je weg doen, want die halen nooit van hun leven het eerste elftal. Veel te weinig talent. Als je een aantal spelers ziet spelen is het huilen met de pet op. Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwe leidinggevenden tevreden zijn over het niveau van een aantal jeugdelftallen. Hopelijk weten ze daar verandering in te brengen. JOR en consorten hebben de kwaliteit van de jeugdopleiding de nek omgedraaid en tegenwoordig is het pure middelmaat wat je ziet.
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Za 13 aug 2011 21:13
|
|
Citaat: Ik was er ook. Ik vond het helemaal niets. Ik ben ook na anderhalve wedstrijd naar huis gegaan.
Zeker 95 procent uit de B2 kun je weg doen, want die halen nooit van hun leven het eerste elftal. Veel te weinig talent. Als je een aantal spelers ziet spelen is het huilen met de pet op. Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwe leidinggevenden tevreden zijn over het niveau van een aantal jeugdelftallen. Hopelijk weten ze daar verandering in te brengen. JOR en consorten hebben de kwaliteit van de jeugdopleiding de nek omgedraaid en tegenwoordig is het pure middelmaat wat je ziet.
Ik ken de B2 niet, ik begin te kijken vanaf de B1, in de veronderstelling dat er nog zo veel kan veranderen. Ik hoor al een paar jaar dat de B2 niet zo sterk is, maar het gaat om die ene speler, hooguit twee, of JOR nou wel of niet hoofd jeugdopleidingen is.
Ik denk niet dat er onder Jonk en Bergkamp ineens ieder jaar drie ŕ vijf spelers Ajax 1 halen of nog beter: Barcelona 1.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 13 aug 2011 21:42
|
|
Dat weet ik ook wel, maar het niveau van het gros van de jeugdspelers is onthutsend. Heel veel jeugdspelers hebben niks te zoeken bij Ajax. Ze zouden bij een amateurclub nog niet eens tot de uitblinkers behoren. Hoe komt het? Simpel, je selecteert slecht door. Algehele niveau moet omhoog. Kwestie van de lat hoger leggen.
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Za 13 aug 2011 21:56
|
|
Citaat: Dat weet ik ook wel, maar het niveau van het gros van de jeugdspelers is onthutsend. Heel veel jeugdspelers hebben niks te zoeken bij Ajax. Ze zouden bij een amateurclub nog niet eens tot de uitblinkers behoren. Hoe komt het? Simpel, je selecteert slecht door. Algehele niveau moet omhoog. Kwestie van de lat hoger leggen.
Ja, maar je hebt wel elf spelers nodig.
Zie jij bij andere verenigingen dan wel die grote talenten voetballen? Bij Feyenoord zie je dat er vooral op kracht/lengte wordt geselecteerd, maar hoeveel breken er daadwerkelijk door? Twee per jaar? Ik denk het niet, tenzij je Leerdam etc. als doorgebroken talent ziet.
De beste speler uit de B-competitie was die Feyenoordspits (Achabass o.i.d. meer een zaalvoetballer). Op het EK en op het WK: acht wedstrijden gespeeld en exact 0 doelpunten gemaakt (Zelfs een strafschop gemist) De keeper De Jong: hoeveel belangrijke ballen heeft hij gepakt?
Verwachten we niet te veel?
|