Auteur
|
Bericht
|
Rinus
Forum berichten: 1713
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 7 maa 2011 19:08
|
|
Citaat: Wie is je vriend?
Luuk Ehmer, zegt zelf dat hij laatst een positief gesprek had om door te stromen naar de A1.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 7 maa 2011 19:14
|
|
Liep er wat rond in Sparta B1? Eén van de weinige B1-teams die ik dit seizoen nog niet heb gezien. Die nummer 4 was een tweede jaars C.
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Ma 7 maa 2011 21:16
|
|
Haha, ik ken ze niet bij naam en ik heb er eerlijkgezegd niet zo op gelet.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Wo 9 maa 2011 00:11
|
|
Thijs Griffioen VV de Meern B1 ---------------------------> Ajax B1 2011/2011 Linksback/Linker centrale verdediger
Citaat: Ook Thijs Griffioen naar Ajax
Na Tom van der Linden is Thijs Griffioen de tweede B-junior die volgend seizoen voor Ajax in Amsterdam zal uitkomen. Het huidige team van trainer/coach Bastin Verweij raakt zodoende twee goede spelers kwijt die echter plaats vrij maken voor nieuwe ambitieuze jeugdspelers bij V.V. De Meern. Uit de eigen opleiding of nieuwkomers in Leidsche Rijn en directe omgeving. Want deze laatste groep is ook welkom tijdens de binnenkort te houden V.V. De Meern Talentendagen. Onze club biedt perspectief aan talentvolle jeugdspelers die later nog eens een stap naar het betaalde voetbal willen maken. Bron: vvdemeern.nl
Selectie voor volgend seizoen is bijna compleet. Misschien dat de linksback die laatst op proef was ook is aangenomen. Een spits geniet ook nog wel prioriteit.
Thijs Griffioen VV de Meern
Tom van der Linden VV de Meern
Branco van den Boomen Willem II
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Wo 9 maa 2011 15:10
|
|
Citaat: Liep er wat rond in Sparta B1? Eén van de weinige B1-teams die ik dit seizoen nog niet heb gezien. Die nummer 4 was een tweede jaars C.
Is volgens mij Suentley Alberto (14 jaar???)
Grote talenten zijn bekend: Jetro Willems, nu in Sparta 1 en Adnan Bajic (al een tijd geblesseerd)
|
D_skilled
|
Geplaatst: Wo 9 maa 2011 15:49
|
|
Ja, is Suently Alberto. Ken jij hem, Demo?
|
Demosthenes
Forum berichten: 562
|
Geplaatst: Wo 9 maa 2011 20:42
|
|
Citaat: Ja, is Suently Alberto. Ken jij hem, Demo?
Ik ken hem niet persoonlijk, maar hij is lang en erg sterk, zeker voor iemand die eigenlijk nog bij de c-tjes moet spelen. Volgens mij zit hij sinds de winterstop bij de B1 (maar kan me vergissen)
Hij heeft een sterk linkerbeen (ook vrije trappen!), maar doet (nog?) niets tot weinig met rechts.
Deze speler is nog erg jong, je weet nooit hoe hij zich ontwikkelt. Stel dat hij ook in de breedte gaat groeien (Hij is nu 14, die groei komt later, als die groei komt!) dan kan dat voor problemen gaan zorgen, minder wendbaar enz. Ik herinner me (Mendel?) Witzenhausen nog, een bijzonder sterke verdediger, maar vanaf zijn zestiende/zeventiende groeide hij in de breedte en uiteindelijk heeft hij Ajax 1 nooit gehaald (Haarlem, VVV als ik me het goed herinner)
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 12 maa 2011 12:23
|
|
Ik vind het verbazingwekkend dat hij het niveau nu al lijkt aan te kunnen, S. Alberto. Zéér grote stap.
Ik denk overigens dat Ajax voor de B1 van 2011/2012 geen spits haalt. In Nederland loopt er niets rond en als je een spits uit het buitenland haalt moet hij de potentie hebben om het eerste elftal te halen. Dat moet wat kosten. Ik denk dat ze Sem Witteveen vervroegd doorschuiven. Ik heb mij aan het begin van het seizoen nogal kritisch uitgelaten over Sem (vandaag met de B1 naar Eindhoven afgereisd). Een week of twee terug zag ik hem in een oefenwedstrijd tegen de B2 sterk spelen. Beetje Luuk de Jong-achtige stijl. Sleuren, trekken, lastig zijn, hard werken. Soms ziet het er onbeholpen uit, maar je moet niet vergeten dat het pas zijn eerste jaar bij Ajax is. Een ruwe speler die nog flink geslepen moet worden.
Morgen wacht AZ C1. Dan ben ik benieuwd hoe ver hij onderhand in zijn ontwikkeling is.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 12 maa 2011 13:36
|
|
B1 2-0 achter in Eindhoven. Verliezen de koppositie na vandaag. Teveel afwezigen, terwijl PSV op de linksback na op volle oorlogssterkte is.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 12 maa 2011 16:45
|
|
Ik las wel dat Marinkovic meedeed bij Ajax ?
|
Zorba
Forum berichten: 41
|
Geplaatst: Za 12 maa 2011 19:11
|
|
Citaat: Ik las wel dat Marinkovic meedeed bij Ajax ?
Klopt, maar ook voor deze speler is het lastig invallen bij een ploeg die niet draait. Hij was nerveus en wilde te graag, was te zien in zijn balaanname en de eerste passes.
|
Zorba
|
Geplaatst: Za 12 maa 2011 19:12
|
|
Citaat: B1 2-0 achter in Eindhoven. Verliezen de koppositie na vandaag. Teveel afwezigen, terwijl PSV op de linksback na op volle oorlogssterkte is.
Was je daar?
|
Riejuh
|
Geplaatst: Za 12 maa 2011 19:14
|
|
Wat is het nog geworden?
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 12 maa 2011 19:29
|
|
2-0 is ook de eindstand.
@Zorba: nee.
|
Zorba
|
Geplaatst: Za 12 maa 2011 19:38
|
|
Citaat: B1 2-0 achter in Eindhoven. Verliezen de koppositie na vandaag. Teveel afwezigen, terwijl PSV op de linksback na op volle oorlogssterkte is.
Ten opzichte van vorige week waren er 2 niet, El Hasnaoui en Lazic. Tuurlijk niet de minste maar de B1 verloor veel duels en miste de scherpte die psv wel had. Overigens was Oussama er niet, diie was vorige week wel bepalend voor de rust, toen was het 2-2 met de rust. Ze miste vak 410
Uiteindelijk is psv de grote verliezer over 2 duels 6-4 ...
De B1 is nog medekoploper, met nog een aantal wedstrijden te gaan...spannend. Psv en Feyenoord ontmoeten elkaar nog
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 12 maa 2011 20:02
|
|
Als Feyenoord haar inhaalduels winnend afsluit staan ze bovenaan. Feyenoord B1 heeft de beste spelers en is aan haar stand verplicht om kampioen te worden. PSV B1 zou ook titelfavoriet zijn als Depay en van Overbeek niet in de A1 zouden zitten. Ajax B1 is qua talent gewoon een heel karig team. Kan gebeuren, al zie ik ook een patroon in de teams daaronder. Lopen ook niet over van talent. Geen idee waar het aan ligt, maar ik zou neigen aan het slecht (door)selecteren. De B1 heeft echter Tannane en Ayoub in de C's verloren.
|
Zorba
|
Geplaatst: Za 12 maa 2011 21:07
|
|
Citaat: Als Feyenoord haar inhaalduels winnend afsluit staan ze bovenaan. Feyenoord B1 heeft de beste spelers en is aan haar stand verplicht om kampioen te worden. PSV B1 zou ook titelfavoriet zijn als Depay en van Overbeek niet in de A1 zouden zitten. Ajax B1 is qua talent gewoon een heel karig team. Kan gebeuren, al zie ik ook een patroon in de teams daaronder. Lopen ook niet over van talent. Geen idee waar het aan ligt, maar ik zou neigen aan het slecht (door)selecteren. De B1 heeft echter Tannane en Ayoub in de C's verloren.
Klopt wat je zegt Skilled, als het talentvolle Feyenoord doet wat het MOET doen, staan ze bovenaan. Alleen het resultaat na 22 wed bepaalt wie de titel heeft. Hebben wij het over de titel terwijl het gaat om de progessie die het individu moet boeken.
En we kunnen wel steeds terugvallen op wat er was maar ook bij psv is Tanane door de mand gevallen, disciplinair geschorst tot wat ik heb begrepen eind van het seizoen dus Ajax nam een prima beslissing.
Als het zo is dat het allemaal maar karig is, het is al eens eerder geschreven maar Pronk haalt dus echt het beste uit deze groep, dan vind ik het knap;
A1,A2,B1,C1,C2,D1 en D2 allemaal koplopers!!!! B2 gaat denk ik beter eindigen dan vorig seizoen
|
D_skilled
|
Geplaatst: Za 12 maa 2011 21:46
|
|
Oke, dat van Tannane wist ik niet. Jammer, het talent heeft hij, maar in het koppie heeft hij het niet altijd op een rijtje.
C2 en D2 zijn geen koplopers, trouwens.
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Wo 23 maa 2011 09:41
|
|
Die Stefan Marinkovic maakte wel een goed debuut volgens mij tegen ADO, 1 assist en 1 goal.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/AEGON-Toekom ... an-ADO.htm
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 23 maa 2011 09:52
|
|
Deed ook al mee in de wedstrijd in Eindhoven..
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 23 maa 2011 10:11
|
|
Welke looptijd heeft het contract van die Zwitser eigenlijk?
|
joskeeper
|
Geplaatst: Wo 23 maa 2011 10:54
|
|
Citaat: Deed ook al mee in de wedstrijd in Eindhoven..
Oh, in het filmpje hebben ze het rond de 3 minuten dat dit zijn debuut is.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Wo 23 maa 2011 11:01
|
|
Citaat: Deed ook al mee in de wedstrijd in Eindhoven..
Oh, in het filmpje hebben ze het rond de 3 minuten dat dit zijn debuut is.
Van 12 maart
Citaat: Ik las wel dat Marinkovic meedeed bij Ajax ?
Klopt, maar ook voor deze speler is het lastig invallen bij een ploeg die niet draait. Hij was nerveus en wilde te graag, was te zien in zijn balaanname en de eerste passes.
|
joskeeper
|
Geplaatst: Wo 23 maa 2011 11:06
|
|
Citaat: Oh, in het filmpje hebben ze het rond de 3 minuten dat dit zijn debuut is.
Citaat: Van 12 maart
Oh ja, inderdaad. Dacht het omdat het filmpje gister pas geupload was.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Ma 28 maa 2011 10:26
|
|
Citaat: Na Feyenoord dreigt ook Ajax een groot talent kwijt te raken aan een Engelse club. De 16-jarige Ricardo Kishna wordt begeerd door Liverpool. De jonge aanvaller zou al een gesprek hebben gehad bij The Reds. Ajax legde de afgelopen periode wél Lorenzo Ebecilio, Aras Özbiliz, Rodney Sneijder en Jody Lukoki voor langere tijd vast.
Met Kishna wordt onderhandeld over een driejarig contract, maar Liverpool dreigt door die plannen heen te fietsen. Geoffrey Castillion kan een contract tekenen tot 2013. Florian Jozefzoon kan ook blijven, maar hij heeft de onderhandelingen opgeschoven.
AD.nl
Het zal ook niet Hoop dat hij zo slim is om niet te gaan. Al helemaal niet naar Liverpool, want daar breken echt weinig talenten door.
|