Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 21:53
|
|
Citaat: Internacional heeft een mooi team en Chivas is een instituut. Op zich geen schande om daar van te verliezen. Daar kan je van verliezen, al moet ik de wedstrijden nog terugzien.
Geweldige prestatie van Argentinos, zeg. Erg knap.
River Plate moet gewoon winnen thuis, simpel zat maar het is dus gewoon echt goed mis. En Boca Juniors is een schande, met een 2e/3e selectie op komen dagen. Hoe heeft die het lef die Ischia, alles op de Appertura gooien. Een Boca Juniors moet om alles mee spelen en zeker om de Copa's. Gaat me verder niet om International maar dit kan gewoon niet.
Heb het al vaker gezegt, het gemis van Mauricio Macri is enorm. Dit zou nooit gebeurt zijn onder zijn leiding. Dus een enorme schande van Boca Juniors.
Argentinos is geweldig prachtig resultaat.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Vr 24 okt 2008 15:43
|
|
Boca kan thuis wel winnen van Internacional (mits ze een leuk team opstellen). Voor River wordt het moeilijk... Het zou toch wat zijn als de vier argentijnse teams overblijven in de halve finale....
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 14:18
|
|
We weten allemaal dat scheidsrechters niet zuinig zijn op het vlak van kaarten geven aan spelers. Maar dat een speler een scheids een gele kaart geeft, da's nog wat anders Andre Luis van Botafogo deed het tegen Estudiantes. Hier het filmpje:
http://belgiumsoccer.be/nieuws/index.ph ... Itemid=229
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 15:50
|
|
Citaat: We weten allemaal dat scheidsrechters niet zuinig zijn op het vlak van kaarten geven aan spelers. Maar dat een speler een scheids een gele kaart geeft, da's nog wat anders Andre Luis van Botafogo deed het tegen Estudiantes. Hier het filmpje:
http://belgiumsoccer.be/nieuws/index.ph ... Itemid=229
haha dat is grappig, kan me voorstellen dat een scheidsrechter soms irritant is
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 15:58
|
|
River... in navolging van obama...
YES WE CAN!
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 16:13
|
|
Zeker een leuk filmpje.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 18:41
|
|
Citaat: River... in navolging van obama...
YES WE CAN!
Tuurlijk gaan ze winnen (hoop ik)
Ga je ook kijken, 02.30??
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 19:53
|
|
Ik hoop echt op een prestatie van River Plate, dat zou de ploeg echt goed doen op dit moment. En als ze het niet halen, dat begrijp ik dat best. Welkom terug in Europa overigens, Gallina Ik hoop dat de mindere periode van River je vakantie niet heeft bederfd?
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 20:19
|
|
Citaat: River... in navolging van obama...
YES WE CAN!
Tuurlijk gaan ze winnen (hoop ik)
Ga je ook kijken, 02.30??
Ik moet om 06.30 op vanwege college in Amsterdam, dusseuh... denk dat ik de samenvatting download en die in de trein ga kijken ofzo.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 23:15
|
|
Wie denken jullie dat er vanavond wint? Boca - Internacional en Chivas - River Plate?
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Vr 7 nov 2008 02:02
|
|
Boca net met 1-2 verloren en liggen er dus uit.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 7 nov 2008 12:20
|
|
River geeft hun 0-2 voorsprong uit handen en uiteindelijk een 2-2 gelijkspel.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 7 nov 2008 16:40
|
|
River heeft iid niet verdiend gelijk gespeeld. Eerste helft was echt top, 2e werd dus minder. Maar over het algemeen waren ze toch sterker. Vind het echt zielig voor ze.
Simeone werd aan het eind nog van het veld gestuurd door de scheidsrechter haha. Die zag je zo het trapje aflopen.
Weet niet hoe Boca gespeeld heeft, maar dat moet El Lute maar vertellen
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 11 nov 2008 04:12
|
|
Citaat: River heeft iid niet verdiend gelijk gespeeld. Eerste helft was echt top, 2e werd dus minder. Maar over het algemeen waren ze toch sterker. Vind het echt zielig voor ze.
Simeone werd aan het eind nog van het veld gestuurd door de scheidsrechter haha. Die zag je zo het trapje aflopen.
Weet niet hoe Boca gespeeld heeft, maar dat moet El Lute maar vertellen
Boca Juniors was dramatisch, kunnen we kort over wezen. Onbegrijpelijk dat Ischia niet voor de Copa gaat en alleen voor de titel. Alleen hiervoor zou ik hem al ontslaan. Riquelme op de bank, je had die kop moeten zien.
River Plate was erg jammer, begin was perfect die vroege 0-1, daarna 0-2 en Chivas kwam er niet aan te pas. Cruciaal en definitief moment vlak voor rust Falcao die een bal kopt en ik moet zeggen, wij hadden 4 verschillende camera's nodig om door te hebben dat de bal over de lijn was dus 0-3 wat heel ander verhaal zou zijn geworden. Moeilijk voor de arbiter die buiten deze fout dramatisch was en geen idee had wat er allemaal op spel stond.
Hopen dat Argentinos de Copa pakt.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 6 dec 2008 00:19
|
|
Internacional heeft de Copa gewonnen. Wat een prachtige club is dat. Net als je denkt dat ze niets gaan winnen, komen ze toch weer met een prijs. Was al onder de indruk in de finale tegen Barça voor WK clubs.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 20:33
|
|
Lopen een aantal goede spelers rond. Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van spits Nilmar, qua stijl een Torres-achtige spits. Hij is nog jong en ik zie hem na z'n Franse avontuur (Lyon) geen tweede keer floppen in Europa. De Europese club die een flinke zak geld voor hem meeneemt krijgt er geen spijt van, denk ik.
Ook aanvallende middenvelder Alex is een prima speler. Onderschat in vergelijking met bijvoorbeeld een Wagner (Cruzeiro), maar wel overpriced.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 22:52
|
|
Citaat: Lopen een aantal goede spelers rond. Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van spits Nilmar, qua stijl een Torres-achtige spits. Hij is nog jong en ik zie hem na z'n Franse avontuur (Lyon) geen tweede keer floppen in Europa. De Europese club die een flinke zak geld voor hem meeneemt krijgt er geen spijt van, denk ik.
Ook aanvallende middenvelder Alex is een prima speler. Onderschat in vergelijking met bijvoorbeeld een Wagner (Cruzeiro), maar wel overpriced.
Het probleem van Nilmar in de tijd bij Lyon was dat hij z'n kans niet kon krijgen door de aanwezigheid van Carew, Elber, Luyindula en later ook Fred. Dus echt geflopt heeft ie niet, want liet op de momenten dat hij mocht spelen een goeie indruk achter. En Alex is zeker een topper, heeft Elder Granja uit de ploeg gespeelt, die nu bij Palmeiras actief is. En die was altijd vaste basisklant. Internacional kan zich met trots een Zuid-Amerikaanse topploeg noemen, ze hebben nu alle prijzen in de kast staan.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Zo 7 dec 2008 23:36
|
|
Nilmar heeft bij Lyon ook nog last gehad van een zware blessure, als ik me niet vergis. Maar goed, als hij zelf fit en in goede doen was geweest had hij Elber (die toen al over z'n top was), Luyindula (matige spits) en Fred (liet destijds zelden wat zien) er natuurlijk wel uit kunnen spelen.
Had trouwens niet verwacht dat er ooit nog een ploeg iets zou winnen met D'Alessandro in de basis.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 11 dec 2008 12:21
|
|
D'Alessandro is toch een streling voor het oog? Die linkerpoot van hem...ik zou m'n hele lichaam daarvoor in ruile
Nee, maar soms doet hij z'n bijnaam van Cabezon alle eer aan. Ik begrijp z'n frustratie's soms niet goed. Maar als hij in de toekomst z'n zenuwen onder bedwang kan houden, dan zien we deze fantastische voetballer snel terug op de Europese velden.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 11 dec 2008 12:24
|
|
Technisch ziet het er gelikt uit, maar ik word echt doodmoe van al die kansloze steekpassjes en dat balverliefde primadona gedrag. En dan heb ik het nog niet eens over z'n spel zonder bal, dat echt dramatisch is.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 11 dec 2008 13:42
|
|
Ja ik weet exact wat je bedoeld. Je ziet direct aan z'n spel dat hij verdedigend niet veel te bieden heeft, zo ken ik er nog. Maar mensen veranderen, misschien ook hij.
Speelt de winnaar van de Copa Sudamericana ook mee voor de WK voor clubs? Ik dacht het wel toch?
|
reemsterCARP
|
Geplaatst: Do 11 dec 2008 20:31
|
|
Nee, alleen de winnaar van de Copa Libertadores.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 15 dec 2008 01:54
|
|
Citaat: D'Alessandro is toch een streling voor het oog? Die linkerpoot van hem...ik zou m'n hele lichaam daarvoor in ruile
Nee, maar soms doet hij z'n bijnaam van Cabezon alle eer aan. Ik begrijp z'n frustratie's soms niet goed. Maar als hij in de toekomst z'n zenuwen onder bedwang kan houden, dan zien we deze fantastische voetballer snel terug op de Europese velden.
Dank zij dit manneke winnen ze de Copa daar. Wat die de laatste wedstrijden gebracht heeft is het verschil tussen winnen en verliezen. Zo'n speler waar je van houdt of haat als de nete. Beetje een Effenberg of ene Mattheus.
River Plate is overigens wel geplaatst voor de Copa Libertadores vanwege het feit dat ze de Clausura wonnen. Op de promedio lijst gaan ze enorm zakken, de komende Clausura gaat inmens belangrijk worden voor ze.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 15 dec 2008 18:57
|
|
Gaat dit over Allesandro D'Allesandro?
|
El Lute
|
Geplaatst: Di 16 dec 2008 20:33
|
|
Citaat: Gaat dit over Allesandro D'Allesandro?
Si Señor!
|