Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 28 feb 2009 19:44
|
|
Lekker, Adje!
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 28 feb 2009 20:18
|
|
Citaat: Ik heb sinds vanmiddag het shirt van Leonardo waarin hij afgelopen Donderdag de 1-1 scoorde......."vriendendienstje" na de ochtend training zullen we maar zeggen.....
Geweldig. Hoe krijg je het toch voor elkaar !! Prachtig Ad!
|
Ad
Forum berichten: 2481
|
Geplaatst: Zo 1 maa 2009 00:00
|
|
Citaat: Ik heb sinds vanmiddag het shirt van Leonardo waarin hij afgelopen Donderdag de 1-1 scoorde......."vriendendienstje" na de ochtend training zullen we maar zeggen.....
Moet je een keer met me afspreken op een training, dan zal ik het je laten zien Pablo......het is heel simpel hoor.
Kwam trouwens vanavond tot de ontdekking dat "Leo" me heeft gefopt of het verkeerde shirt heeft gegeven. Hij heeft me een shirt met korte mouwen gegeven, terwijl hij Donderdag toch echt lange mouwen droeg.......
Nou ja, wat maakt het uit......het is een orginele met alle logo`s, naam en nummer........ik ben er happy mee. Shirts spaar ik nog wel.
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 1 maa 2009 00:02
|
|
Citaat: Lekker, Adje!
Die trainingspakken zijn ook schiiterend Toby.....rode broek met wit jack.....het lijken de jaren 80 wel.
Daar ga ik volgende keer achteraan.......zal uiteindelijk dan wel weer in jouw kast eindigen......hahahaha
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Zo 1 maa 2009 00:19
|
|
Heb ook een kast Ad.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 1 maa 2009 12:55
|
|
Citaat: Lekker, Adje!
Die trainingspakken zijn ook schiiterend Toby.....rode broek met wit jack.....het lijken de jaren 80 wel.
Daar ga ik volgende keer achteraan.......zal uiteindelijk dan wel weer in jouw kast eindigen......hahahaha
Denk het niet, Ad. Alleen de dingen die je niet meer kunt houden, he.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Zo 1 maa 2009 13:19
|
|
Moet je een keer met me afspreken op een training, dan zal ik het je laten zien Pablo......het is heel simpel hoor.
Kwam trouwens vanavond tot de ontdekking dat "Leo" me heeft gefopt of het verkeerde shirt heeft gegeven. Hij heeft me een shirt met korte mouwen gegeven, terwijl hij Donderdag toch echt lange mouwen droeg.......
Nou ja, wat maakt het uit......het is een orginele met alle logo`s, naam en nummer........ik ben er happy mee. Shirts spaar ik nog wel.
Tering ik kan ook weel nieuw shirt gebruiken Ad! Ik ben over ruim een maand jarig hehe!
|
Ad
|
Geplaatst: Zo 1 maa 2009 13:32
|
|
Verdomme, je hebt gelijk "r-style"........dacht toch echt dat het lange waren, maar goed........ben weer helemaal blij.
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Zo 1 maa 2009 13:33
|
|
Ja was toevallig dat ik dit een mooie foto vond. Vandaar dat ik het onthouden had
|