Auteur
|
Bericht
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 23:03
|
|
Citaat: Volgens mij heeft die stomme v Basten nergens verstand van en heeft hij Ajax opgezadeld met een miljoenenschuld en een hele berg onverkoopbare klote spelers, waarvan meneer Sulejmani een van de grootste is.
Ik las in het topic van Nederland - Spanje dat je het daar eens was met D-Skilled, dat Nederland beter mooi voetbal kan spelen zoals het EK'08. Volgens mij was toen ook ene heer M. van Basten de trainer. Hij kan wel trainen, en ziet ook die tactische aspecten wel, maar hij moet zich niet met het aankoopbeleid bemoeien.
Dus jij vond Sulejmani op 10 een goede zet , mag ik hieruit concluderen?
Daar heeft hij het niet over of Sulejmani op 10 een goede zet was, we hebben het over M. van Basten, want Ad beweert dat hij niet kan trainen, kijk naar het EK'08, dat heeft er niet mee te maken dat Sulejmani op 10 een goede zet was ja of de nee!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 23:07
|
|
Citaat: Volgens mij heeft die stomme v Basten nergens verstand van en heeft hij Ajax opgezadeld met een miljoenenschuld en een hele berg onverkoopbare klote spelers, waarvan meneer Sulejmani een van de grootste is.
Ik las in het topic van Nederland - Spanje dat je het daar eens was met D-Skilled, dat Nederland beter mooi voetbal kan spelen zoals het EK'08. Volgens mij was toen ook ene heer M. van Basten de trainer. Hij kan wel trainen, en ziet ook die tactische aspecten wel, maar hij moet zich niet met het aankoopbeleid bemoeien.
Dus jij vond Sulejmani op 10 een goede zet , mag ik hieruit concluderen?
Laten we het niet hopen.
Maar ik denk dat hij bedoeld omdat Ad zegt dat hij liever het voetbal van het EK'08 ziet en dat we er dan eerder uit liggen dan in de finale komen van een WK maar met zulk ... voetbal. Dus hier bekritiseerd hij MvB ( en geheel terecht ) en in een ander topic 'prijst' hij hem juist. ( En weer terrecht. )
En GJ, met het Nederlands Elftal heb je ook geen aankoopbeleid, en dan kun je je ook niet in de miljoenenschuld werken, dus Ad heeft wel degelijk geljk.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 23:15
|
|
Sulejmani deed het in zijn beginperiode bij Ajax aller aardigst op de 10-positie, maarja, raakte lange tijd geblesseerd, belandde daarna weer op de linksbuitenpositie en vond zijn oude vorm niet meer terug.
Begon trouwens gewoon op linksbuiten, dus het lijkt me dan ook dat hij voor die positie was gehaald. Verschoof daarna naar de 10 en deed het daar toen beter tot aan die blessure dus.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 23:28
|
|
Mjah, ik zei het laatst tegen oa Lexafca en Riejuh. Sulejmani kan nog eens de verassing van het seizoen worden. En niet omdat het derde maal op rij is, en 3 keer is scheepsrecht, of 16,25 miljoen druk is er af. Nee, om een heel ander cijfer! Sulejmani kreeg, toen die kwam, nummer 10. De speler met dit nummer krijgt extra druk bij Ajax. Nu heeft die 20, een nummer die niet belangrijk is. Ik ben zeer benieuwd naar z'n vorderingen dit seizoen.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 23:37
|
|
Citaat: Mjah, ik zei het laatst tegen oa Lexafca en Riejuh. Sulejmani kan nog eens de verrassing van het seizoen worden. En niet omdat het derde maal op rij is, en 3 keer is scheepsrecht, of 16,25 miljoen druk is er af. Nee, om een heel ander cijfer! Sulejmani kreeg, toen die kwam, nummer 10. De speler met dit nummer krijgt extra druk bij Ajax. Nu heeft die 20, een nummer die niet belangrijk is. Ik ben zeer benieuwd naar z'n vorderingen dit seizoen.
Ik begrijp enigszins wat je bedoelt, maar het gaat me te ver om te zeggen dat je 2 jaar niet presteert, omdat je nummer 10 draagt. Dit hoort een eer te zijn en juist daarvoor zou je moeten werken. Dat hij nu nummer 20 heeft is eigenlijk alleen maar een degradatie en zal hem op zijn hoogst wakker moeten schudden dat hij het nu ECHT moet gaan doen, omdat hij anders over een jaar helemaal geen nummer meer krijgt. Die druk is nog hoger dan toen hij in het begin kwam en nummer 10 kreeg. Sulejmani moet dus eigenlijk het tegendeel gaan bewijzen.
|
Fregge
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 23:39
|
|
Ik zeg niet dat al die druk komt van die 10, maar het heeft zeker meegespeeld.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 23:40
|
|
Ja maar dat bedoelt Fregge toch ook?
Nummer 10 neemt druk met zich mee, Sulejmani kan deze druk niet aan. Door hem te degraderen tot nummer 20 schudt je hem wakker en ziet hij in dat het zo niet gaat. Kan hij op de achtergrond weer rustig doorbreken, althans dat verwacht Freek..
|
Ping
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 23:45
|
|
Citaat: Ja maar dat bedoelt Fregge toch ook?
Nummer 10 neemt druk met zich mee, Sulejmani kan deze druk niet aan. Door hem te degraderen tot nummer 20 schudt je hem wakker en ziet hij in dat het zo niet gaat. Kan hij op de achtergrond weer rustig doorbreken, althans dat verwacht Freek..
Inderdaad, die reactie komt denk ik op het gene neer wat Freek bedoelt!
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Di 13 jul 2010 23:50
|
|
Citaat: Ja maar dat bedoelt Fregge toch ook?
Inderdaad, die reactie komt denk ik op het gene neer wat Freek bedoelt! Juist, nu ik jullie reacties lees denk ik dat onze gedachten ook redelijk overheen komen, alleen leek door de reactie van Freek alsof hij het niet presteren van Sulejmani grotendeels aan die nummer 10 toedeelt. Ik ben het er wel mee eens, zoals uit mijn eerdere reactie bleek dat dit hem wel wakker kan schudden.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 00:02
|
|
Freek geeft ook aan dat dit niet de reden is maar een van de redenen kan zijn. Andere reden is in mijn ogen ook dat hij 2 jaar niet fit aan de voorbereiding is begonnen, zich extra heeft ingespannen (overbelasting/traint) en zich dus een half seizoen achter de feiten aanliep.
Verder met zn mattie Bodul het eerste jaar in een appartement zitten werkt ook niet. Sulemani moet ook beter begeleid worden vanuit de Ajax-staf...
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 00:08
|
|
Ik had ook het idee dat Jol het niet zo in hem zag zitten om wat voor reden dan ook.
In deze voorbereiding lijkt dat al te zijn veranderd in ieder geval.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 09:20
|
|
Je bent nogal drastisch van mening veranderd zie ik 'Fregge':
Citaat: Shit heey. Speelt iedereen te veel Fifa of zo? Sulejmani heeft gefaald bij Ajax! Die redt het niet meer. 19 miljoen euro weggepompt voor 1 helftje tegen Juventus!
Citaat: Mjah, ik zei het laatst tegen oa Lexafca en Riejuh. Sulejmani kan nog eens de verrassing van het seizoen worden. En niet omdat het derde maal op rij is, en 3 keer is scheepsrecht, of 16,25 miljoen druk is er af. Nee, om een heel ander cijfer! Sulejmani kreeg, toen die kwam, nummer 10. De speler met dit nummer krijgt extra druk bij Ajax. Nu heeft die 20, een nummer die niet belangrijk is. Ik ben zeer benieuwd naar z'n vorderingen dit seizoen.
Als Suarez vertrekt mag Sulejmani hem van mij proberen te vervangen, aankopen mislukken toch. Jol heeft aldoor aangegeven dat hij Sulejmani een vergelijkbaar type speler vindt.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 09:38
|
|
Heb je gelijk in Nr 10. Stond ik ook al van te kijken Sowieso kijkt nu geen man naar Sulejmani, laat staan dat ze er iets van verwachten. In andere woorden: Bijna iedereen gaat denken dat Sulejmani weer een seizoen gaat falen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 10:12
|
|
Leuk en aardig allemaal die verandering, maar het puur baseren op het gebrek aan verwachtingen lijkt me wat karig. Sulejmani heeft al het hele vorige seizoen in de schaduw gestaan.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 12:45
|
|
Fregge, hoe weet jij trouwens dat Mickey met 20 gaat spelen komend seizoen?
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 13:09
|
|
Stond tijdens Mexico - Argentinië op AS. Hij speelde met dat nummer op de eerste training. Anita had 5. Jan 4, Toby 3. Eriksen heeft 8 btw. De Jong heeft nu 10.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 13:13
|
|
Sorry dat ik het zeg, maar ik merk dat Fregge weer terug is. Denk je nu werkelijk dat een rugnummer, haha een rugnummer, verschil geeft. Doe normaal zeg...
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 13:24
|
|
Zo'n hele gekke opmerking vind ik dat niet. Het zal 1 van de vele redenen zijn waardoor Sulejmani mogelijk extra druk voelde.
De nr. 10 van Ajax is altijd een toonbeeld geweest van de Ajax-school, als je dan als 19-jarige jongen dat nummer om je schouders krijgt zit daar wel degelijk een bepaalde druk achter, iets wat op Mickey zijn leeftijd wellicht teveel was.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 13:40
|
|
Lulkoek, Sulejmani kan gewoon niet beter. Hij heeft voor zijn blessure tegen Roda JC bijvoorbeeld een erg goede pot gespeeld. Zoals Thomas hier al vaker heeft gezegd, die jongen heeft een blessure waar hij niet meer van zal herstellen. Ik geloof Thomas daarin.
|
Ping
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 13:44
|
|
Sorry dat ik het zeg, maar ik merk dat Fregge weer terug is. Denk je nu werkelijk dat een rugnummer, haha een rugnummer, verschil geeft. Doe normaal zeg...
Pablo je reactie vind ik hooguit absurd, ik denk dat Freek weldegelijk een punt heeft, zoals Sincere hieronder al aangaf, dat 'de oude' Freek terug is heb ik nog niet 'gemerkt' en ik vind dat hij hier in gelijk zou kunnen hebben!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 13:46
|
|
Laten we de discussie Freek hier buiten houden aub. Is nog totaal geen enkele reden toe en anders doe je dat maar in een andere topic.
Hier weer on-topic aub.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 13:48
|
|
Eens met Pablo. Alsof Zeegelaar het zo zwaar had met 14 achter op z'n rug in Oostenrijk. Rugnummer doet er niet aan toe. D'r zijn zoveel redenen die een stukje belangrijker zijn.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 13:52
|
|
Citaat: Eens met Pablo. Alsof Zeegelaar het zo zwaar had met 14 achter op z'n rug in Oostenrijk. Rugnummer doet er niet aan toe. D'r zijn zoveel redenen die een stukje belangrijker zijn.
Zoals ik, en ook Fregge en denpingelaar, hier al zeiden zal het rugnummer een van de redenen (kunnen) zijn die meespeelt.
En dat Pablo het maar gelijk lulkoek vind is een sterke weerlegging ja
Los even van deze discussie:
Weet iemand wat Sulejmani in de zomer heeft gedaan? Waar vakantie of is hij aan het trainen geweest? Of iets anders? Ben ik wel nieuwsgierig naar, mede omdat hij nu voor het eerst er echt fit uitziet na een zomervakantie.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 13:54
|
|
Scheelt veel he Scio. Suk heeft overigens tijdens Rapid Boekarest rugnummer 22. En op de eerste training nummer 21. Scheelt dus veel.
|
Ping
|
Geplaatst: Wo 14 jul 2010 14:00
|
|
Citaat: Eens met Pablo. Alsof Zeegelaar het zo zwaar had met 14 achter op z'n rug in Oostenrijk. Rugnummer doet er niet aan toe. D'r zijn zoveel redenen die een stukje belangrijker zijn.
Speelde Zeegelaar met 1 a 2 seizoenen met rugnummer 14 dan ? nee, volgens mij maar 1 wedstrijd!
|