Auteur
|
Bericht
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 17:15
|
|
Nou, die scoort daar 2x zoveel in twee wedstrijden als het hele seizoen bij Ajax.
Nu bij ons Mickey!!!
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 17:35
|
|
Denk dat Micky écht back is! Hij heeft wéér gescoort, nu 2x tegen Denenmarken.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 18:04
|
|
Niet te vroeg juichen. Sommige Servisch bronnen melden Sulejmani als maker van de twee eerste doelpunten, en andere bronnen weer Scepovic. Afwachten wie het is.
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 18:52
|
|
Nou.. whoop-tie-fucking-doo. Eén zwaluw maakt nog geen zomer.. laat ie eerst maar ns gaan presteren voor Ajax.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 19:22
|
|
Lol. Het is niet Sulejmani die twee keer gescoord heeft maar Š?epovi?. Bron: site Servische voetbalbond (FSS). Was ik al bang voor. De coach van Jong Servië zei vooraf al aan de wedstrijd een aantal andere spelers een kans te willen geven.
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 19:24
|
|
Mickey is op stoom bij Jong Servie.
offtopic:
Waar staan de topics van oud spelers ?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 19:29
|
|
Citaat: Mickey is op stoom bij Jong Servie.
offtopic:
Waar staan de topics van oud spelers ?
Voormalige Godenzonen:
viewforum.php?f=40
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 21:34
|
|
Citaat: . Was ik al bang voor. De coach van Jong Servië zei vooraf al aan de wedstrijd een aantal andere spelers een kans te willen geven. De meeste sites melden anders nog steeds dat Sulejmani heeft gescoord.
|
Geraldo
Forum berichten: 643
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 21:53
|
|
Citaat: . Was ik al bang voor. De coach van Jong Servië zei vooraf al aan de wedstrijd een aantal andere spelers een kans te willen geven.
12' [0 - 1"> M. Sulejmani
25' [0 - 2"> M. Sulejmani
45' [1 - 2"> M. Jensen (pen.)
76' [1 - 3"> M. Scepovic
livescore.com
|
benny_villa
Forum berichten: 47
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 22:34
|
|
er staat iedereen op veel Servische sites vermeld dat Sulejmani niet heeft gescoord en op anderen wel. Maar het staat wel op Ajax.nl, dus ik denk dat ajax dit wel goed heeft gecheckt voordat ze het op de site plaatsen dus ik ga ervan uit dat het waar is en morgen maar youtube beelden afwachten.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 19 nov 2009 01:06
|
|
En nou graag met wat hoofdletters en logica graag, benny
Het boeit mij niet zoveel wat Sulejmani nou tegen de jeugdspelers doet. Bij Jong Ajax kon hij ook scoren. Er is alleen wel een verschil tussen Onder 21 en het echte werk. Fysiek is het allemaal niet zoveel in de jeugd als je het vergelijkt met het echte werk.
Ik hoop dat Sulejmani weer in vorm raakt en te beginnen tegen zijn oude ploeg Heerenveen, maar dit zie ik niet als bewijs dat hij het weer goed gaat doen. Enkel het bewijs dat hij het nog kan. Tijd dat hij dat ook op topniveau gaat presteren.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Do 19 nov 2009 09:39
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=lGcktT3Tv1E
Ik zit op school dus kan het niet kijken, maar bij de beschrijving staat dat inderdaad die ander scoorde.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Do 19 nov 2009 10:08
|
|
Citaat: er staat iedereen op veel Servische sites vermeld dat Sulejmani niet heeft gescoord en op anderen wel. Maar het staat wel op Ajax.nl, dus ik denk dat ajax dit wel goed heeft gecheckt voordat ze het op de site plaatsen dus ik ga ervan uit dat het waar is en morgen maar youtube beelden afwachten.
Niet dus.....er wordt 3x door nummer 9 gescoord. Vorige wedstrijd was Micky nummer 10 en droeg hij de aanvoerdersband. Beide niet het geval deze keer.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Do 19 nov 2009 12:31
|
|
Citaat: http://www.youtube.com/watch?v=lGcktT3Tv1E
Ik zit op school dus kan het niet kijken, maar bij de beschrijving staat dat inderdaad die ander scoorde.
Dat klopt ook. Sulejmani scoort niet in dit filmpje. Wel een mooie actie aan de zijlijn bij het 2e doelpunt. Nr9 scoort 2x en dat is zeker niet Sulejmani. Verder scoort hun aanvoerder met nr3 nog 1x
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Ma 7 dec 2009 21:18
|
|
Citaat:
Sulejmani prolongeert goede vorm bij Jong Ajax
Opnieuw heeft Miralem Sulejmani laten zien aan de beterende hand te zijn. Na zijn recente hattrick met Jong Servië, waarmee hij eigenhandig een 0-2 achterstand om wist te buigen, scoorde de Ajacied maandagavond opnieuw en loodste Ajax persoonlijk langs concurrent Jong FC Twente.
De snelle linkspoot opende de topper bij Jong FC Twente furieus door tweemaal het net te vinden. In de achtste minuut schoot de net 21-jarige aanvaller al raak, maar twee minuten later deed het talent dat nog eens dunnetjes over.
Jong Ajax won de topper van de beloftencompetitie uiteindelijk met 2-3. Door de zege komen de jeugdige Amsterdammers in de top drie van het klassement met Jong PSV, dat punten verloor bij Jong Willem II (1-1). Vitesse/AGOVV staat aan kop.
Sulejmani kwam zondag ook nog even in actie voor Ajax bij FC Utrecht (2-0 verlies). De jongeling had echter pech dat bij een 2-0 achterstand zijn ploegmaat Vurnon Anita de rode kaart kreeg. (MdM)
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivi ... -jong-ajax
|
yk_93
Forum berichten: 546
|
Geplaatst: Di 8 dec 2009 18:04
|
|
Mickey zal de kans Vrijdag wel krijgen. Ik verwacht niet dat Jol Urby laat spelen.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 8 dec 2009 18:20
|
|
Verslag van de wedstrijd van gisteren:
Citaat: Maandagavond versloeg Jong Ajax de leeftijdgenoten van Jong FC Twente met 3-2. In de uitwedstrijd in Hengelo viel vooral Miralem Sulejmani op. De Serviër zorgde met prachtige combinaties en snelle acties voor een swingend Ajax.
Jong Ajax was nog niet koud uit de kleedkamers van het Fanny Blankers Koen Stadion om tegen Jong FC Twente minimaal een vierde plek te verdedigen, of het stond al 2-0 voor de Amsterdammers. Beide doelpunten kwamen van de voet van Miralem Sulejmani. Fantastische snelle goals, van een even fantastisch spelende Serviër. Als in zijn beste periode bij SC Heerenveen speelde 'Micky' de sterren van de hemel. Hij nam daarmee een swingend Jong Ajax aan de hand naar een uiteindelijk 3-2 overwinning. Geoffrey Castillion maakte de derde Amsterdamse treffer. Ondanks de kou in Oost-Nederland, leek de ploeg van Pieter Huistra in die fase als een sambateam uit Zuid-Amerikaanse landen. Alles klopte. De combinaties, de aannames, het afronden en het samenspel. Waar het eerste zondagmiddag nog ten onder ging aan een matige instelling, liet Jong Ajax op een koude maandagavond zien, dat als je wilt winnen, je wat over moet hebben voor je collega’s. “We weten dat het stuk voor stuk goede spelers zijn. Het is kwalitatief een heel aardig team, maar het gaat erom, wat ben je bereid te laten zien”, stelt Jong Ajax trainer Pieter Huistra. “Ben je bereid wat extra’s te doen, ben je bereid die ballen goed voor elkaar neer te leggen en ben je bereid voor elkaar diep te gaan? Nou, dat was duidelijk het geval vandaag. Dan zie je dat het heel moeilijk voor de tegenstander is om dat te verdedigen.”
Jong Ajax startte goed met de twee doelpunten van Sulejmani in de eerste tien minuten. Ook daar had de Serviër zijn teamgenoten voor nodig. “We begonnen goed en hadden een goede controle over de wedstrijd. FC Twente bleef proberen om onze opbouw onder druk te zetten, maar we kwamen daar goed onderuit. Als je ziet dat je veel snelheid op de zijkanten zet, dan ben je levensgevaarlijk.” En Sulejmani was maandagavond niet te achterhalen zo snel. Maar hoe snel de aanvaller ook was met zijn goals, niemand had verwacht dat FC Twente zo makkelijk weer in de wedstrijd kon komen. Kenneth Vermeer zorgde er namelijk onbedoeld voor dat de spanning al in de eerste helft terug kwam. Hij speelde een bal ongelukkig uit, die in de voeten van Luuk de Jong terecht kwam. De broer van Ajacied Siem de Jong wist wel raad met dit verlate sinterklaascadeautje en schoot loeihard de 1-2 binnen. “Toen werd het nog even spannend”, glimlacht Huistra. “Op zich was dat niet verkeerd, want iedereen moest daardoor wel scherp blijven. Na de 2-0 was er toch iets van verslapping. En dan pass je de bal iets te gemakkelijk achteruit. Als er wat druk is, gaan spelers vaak voor de veilige optie, maar heel vaak blijkt, dat het juist de minst veilige optie is. Al die ballen achteruit zijn veel gemakkelijker voor de tegenstander op door te drukken. Deze bal ook op Kenneth, die hem dan verkeerd beoordeelt. En ja, dat mag eigenlijk niet gebeuren. Het is een goal weggeven op deze manier.”
Met een rappe aanval over de flanken zorgde Ajax toch weer snel voor druk op het doel van import-Tukker, doelman Nicolay Mihaylov. “Vergeet niet,” nuanceert Huistra de vleugelaanval met Sulejmani en Jeffrey Sarpong, “we hadden met Geoffrey Castillion voorin een goed aanspeelpunt.” De ranke spits met zijn lange benen rondde nog voor rust een mooie individuele actie af door vlak voor goal raak te schieten. “Er wordt vaak van hem gedacht, dat hij alleen een bal kan vasthouden, omdat het zo’n grote jongen is. Maar hij liet nu zien dat hij ook aan de bal kwaliteiten heeft. Hij slalomde schitterend en tikte bij de eerste paal mooi in. Het was een uitstekende goal.” En dan verwacht je dat Jong Ajax bij de 3-1 voorsprong de wedstrijd op slot gooit, maar niets van dat alles. Jong FC Twente bleef druk naar voren zetten en door een ongelukkige schouderduw van aanvoerder Nathaniel Will volgde zelfs een aansluitingstreffer vanaf de penaltystip, 2-3. “Ik vond dat we het in de tweede helft goed oppakten. We speelden zelf ook goed door. Die fout van de eerste helft maakten we nu niet, want we speelden wel vooruit. Daar kwamen nog twee, drie 100% kansen uit, waarbij je de wedstrijd eigenlijk eerder had moeten afmaken. Maar ja, dan krijg je die penalty op het laatst tegen en dan is het toch nog wel even alle hens aan dek. Behalve een vrije trap vlak voor tijd, hebben we niet veel weggegeven, dus dat is uitstekend. Misschien konden we nog wat effectiever naar voren toe uitspelen, maar ik vind dat we het goed hebben gedaan.”
Dinsdag spelen het eerste van Haarlem, met (oud-)Ajacieden Marco van Duin, Calvin Mac Intosch, Edgar Manucharyan, Tayfun Candan en Tom Overtoom, tegen de reserves van Jong Ajax (o.a. met Javier Martina, maar niet met Rob Wielaert) tegen elkaar om geld in te zamelen voor de noodlijdende club uit de provinciehoofdstad. Deze wedstrijd begint om 17.00 uur. Aansluitend spelen oud-spelers van beide clubs vanaf 19.30 uur tegen elkaar.
Highlow.nl
Klinkt erg lekker, die zwarte stukjes. Hij kan het dus nog steeds, zonde dat hij bij het eerste zo aan de lijn wordt geplakt. Geef hem gewoon een keer een vrije rol!
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Di 8 dec 2009 18:20
|
|
Citaat: Mickey zal de kans Vrijdag wel krijgen. Ik verwacht niet dat Jol Urby laat spelen.
Waarom zou je risico nemen met Urby terwijl je Sulejmani hebt, die toch best aardig bezig is te laatste tijd? Nee, ik ga er wel vanuit dat Miralem zal spelen vrijdag.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Di 8 dec 2009 19:25
|
|
Hier de goals: http://www.youtube.com/user/ajax#p/u/1/IfahRSxO8I0
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Di 8 dec 2009 19:35
|
|
Zag er goed uit wat Micky liet zien, als hij toch eens zijn oude niveau zou kunnen halen.. wat zou dat fantastisch zijn voor Ajax.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 8 dec 2009 19:46
|
|
Citaat: Hij kan het dus nog steeds, zonde dat hij bij het eerste zo aan de lijn wordt geplakt. Geef hem gewoon een keer een vrije rol!
Nee nee, wij zijn Ajax, wij zijn Suárez.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
|
Geplaatst: Wo 9 dec 2009 19:14
|
|
Hoop dat Sulejmani vrijdag speelt! Hij heeft de laatste weken in Jong-Ajax/Servie toch aardig gescoort!
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 10 dec 2009 00:18
|
|
Citaat: Hoop dat Sulejmani vrijdag speelt! Hij heeft de laatste weken in Jong-Ajax/Servie toch aardig gescoort! Martina speelde ook vaak de pannen van het dak in Jong Ajax. Dit zegt mij helemaal niks. Bij Ajax heeft hij mij, jammergenoeg, nog niet kunnen bekoren. Hij moet wat meer lef krijgen en durven te voetballen. Zijn actie is geweldig, maar hij gebruikt hem niet of op de verkeerde momenten.
|
Fcaa
Forum berichten: 125
|
Geplaatst: Do 10 dec 2009 12:54
|
|
Waar is het Cvitanich topic? Hij is nog niet weg en als hij is verhuurd is hij nog steeds van Ajax
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 10 dec 2009 12:58
|
|
Hij is geen Ajacied meer, ook al is het tijdelijk. Dus in de zone van Voormalige Godenzonen.
|