Auteur
|
Bericht
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 15:07
|
|
Typsich ons weer he, zorgen maken om een buikje. Oke, het is niet ideaal maar maak alsjeblieft niet van een mug een olifant. Miralem Sulejmani's rentree in Enschede zou geweldig zijn, omdat je hem daar nodig hebt. Twente denkt ons pijn te kunnen doen en met een Sulejmani erbij is er meer snelheid, creativiteit en scorend vermogen. Ik juich het toe, want ik neem aan als hij speelt dat hij gewoon fit is. Vooral omdat je eerder die fout al gemaakt hebt.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Di 21 okt 2008 15:14
|
|
Citaat: Ik vind dat een professionele voetballer afgetraind dient te zijn, anders ben je niet serieus genoeg bezig met je sport
Gast, bij ieder mensen werkt de metabolisme anders. Ik eet bijvoorbeeld vrij normaal, en ik mag toch wel zeggen dat ik een behoorlijke buik heb Zo kan het ook zijn voor Sulejmani: even wat minder inspanning en hij komt zelfs aan met een sport dieet.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 02:15
|
|
Citaat: Bovendien heeft elke speler na de zomerstop een buikje.
Zolang hij geweldig blijft voetballen kan ik me er niet echt heel erg aan storen.
Pavel Nedved anyone? Bij lange na niet de meest getalenteerde voetballer die er rondloopt maar heeft door middel van hard trainen het geschopt tot speler van het jaar. Als iedereen die instelling nu had zouden zoveel mensen zich ook niet ergeren. En ik dacht dat niemand juist in de zomerperiode met een buikje rond wilt lopen. Sulejmani is niet kreupel geschopt of iets dergelijks, hij kan best thuis een paar oefeningen doen, mits hij niet teveel gaat eten voor het slapen. En natuurlijk veel cardio doen, anders wordt die vetlaag nog prominenter.
Ik denk dat ik m'n nieuwe roeping gevonden heb, het wordt tijd dat de medische staf bij Ajax doorgelicht wordt!
|
AFCA82
Forum berichten: 363
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 08:01
|
|
Klopt en als je Nedved gisteren zag voetballen op die leeftijd schitterend gewoon!
Luister de 1 heeft meer aanleg voor een buikje dan een ander, dat is gewoon zo. Het heeft inderdaad te maken met instelling en zelfdiscipline, een professional hoort geen buikje te hebben ook niet in de zomerstop!
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 11:10
|
|
Uh, Nedved heeft meer talent in zijn linkerteen dan de gehele Nederlandse Eredivisie bij elkaar.
|
Maurice
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 11:15
|
|
Ik wou net zeggen, hoe kan je nou Nedved vergelijken met Sulejmani. Overigens is de beste man een stuk ouder dan Miralem, en dus ook een stuk wijzer.
|
Jeroen
|
Geplaatst: Wo 22 okt 2008 14:47
|
|
Tjonge jonge, iedereen begrijpt toch wel dat ik het heb over Nedved's instelling en arbeidsethos? Kan uiteraard een aardig balletje trappen, maar had met een mentaliteit van veel jonge profs allang niet meer bij Juventus gespeeld op die leeftijd. Nedved staat bekend als een trainingsbeest; waar spelers in de vakantie op de golfbaan staan loopt Nedved rondjes om diezelfde golfbaan om zijn conditie op peil te houden. Het is toch niet teveel gevraagd van een jonge speler om in je vrije tijd te werken aan je conditie?
Dat Sulejmani het kapsel van Nedved nog niet eens mag knippen staat daar los van.
|
AFCA82
Forum berichten: 363
|
Geplaatst: Do 23 okt 2008 06:55
|
|
Precies daar heb je helemaal gelijk in. Van een amateurspeler mag je verwachten dat hij in de zomerstop helemaal niks doet, maar van een prof mag je verwachten dat hij niet 5 kilo is bijgekomen als hij weer op het trainingsveld verschijnt.
|
Maurice
|
Geplaatst: Vr 24 okt 2008 19:02
|
|
Citaat: Aissati nog weken langs de kant
Geschreven op vrijdag, 24 oktober om 19:59
Het herstel van Ismaïl Aissati verloopt niet voorspoedig. De middenvelder van Ajax, die begin september een knieblessure opliep, voelt nog altijd dezelfde pijn als voor zijn operatie. Coach Marco van Basten hoopt Aissati nog voor de winterstop terug te zien.
De middenvelder kwam deze zomer over van PSV in de hoop zich in de basis te kunnen spelen bij Ajax. Na twee maanden heeft Aissati echter nog steeds niet zijn competitiedebuut kunnen maken voor zijn nieuwe werkgever. De jeugdinternational bleef in de wedstrijd tegen Willem II aan de kant en raakte vervolgens in een wedstrijd met Jong Ajax geblesseerd.
Van Basten dacht destijds dat Aissati spoedig terug zou keren, maar de pijn in de knie is nog niet verdwenen. De coach verwacht wel dat de jonge spelmaker dit jaar nog in actie komt. "Dat zou normaal gesproken wel zo moeten zijn", zo tekende het ANP op uit de mond van Van Basten.
Ook over het herstel van een andere nieuwe aankoop, Miralem Sulejmani, kon Van Basten niet veel positiefs melden. De coach dacht dinsdag nog dat hij de Serviër zou kunnen inzetten tegen FC Twente (volgende week), maar dat idee is inmiddels uit het hoofd van de trainer verdwenen. "Het gaat gestaag beter met Miralem, maar hij is nog wel even zoet met zijn blessure."
Het zit wel mee he.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 24 okt 2008 19:42
|
|
Ik vond 1 November ook wel erg vroeg.Ik verwacht hem pas midden November terug.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Zo 26 okt 2008 20:22
|
|
Het lijkt me dat deze jongen klaargestoomd word voor Twente uit, of anders PSV uit. Deze jongen kun je namelijk erg goed gebruiken en dan kunnen we hem terug zetten naar linksbuiten. Ik kan niet wachten op zijn rentree en dat er geen nieuws is, is goed nieuws voor mij. Dan zal het herstel wel goed verlopen.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Zo 26 okt 2008 20:29
|
|
Laten we niet al te veel verwachten van zijn terugkeer. Na weken komt ie dan terug, maar hij zal dan wel wedstrijdritme op moeten doen. Hij zal dan nog niet terug op zijn oude niveau zijn, dus mocht hij Twente uit halen, dan kan je niet veel van hem verwachten. PSV uit wel, maar dat is ergens in April pas. Ik denk dat je 16 NOV bedoel, Ajax thuis tegen PSV, ja dan zal hij wel terug op oude niveau zijn.
|
Maurice
|
Geplaatst: Zo 26 okt 2008 20:32
|
|
Twente komt veels te vroeg, en ik vrees PSV ook... Hij heeft nog niet eens de groeps-training hervat toch?
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Zo 26 okt 2008 20:38
|
|
Nee, niet dat ik weet.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Zo 26 okt 2008 21:14
|
|
Tegen PSV uit zal hij er staan, geloof maar dat iedereen en alles binnen Ajax hem voor die wedstrijd klaarstoomt. Dan kun je niet 90 minuten lang een topfitte goedspelende Sulejmani verwachten, maar al zou hij dat 45 minuten kunnen brengen zou al grandioos zijn. Vooral als ik me indenk dat hij tegen 'Maza' zou spelen hahaha!!
|
Jeroen
|
Geplaatst: Ma 27 okt 2008 02:08
|
|
Twente uit komt nog veel te vroeg, maar daarna komt er een reeks wedstrijden aan (Zilina en Sparta thuis, Volendam uit) waarin hij ritme kan opdoen en langzaam went aan het niveau. Reken maar dat ze hem klaarstomen voor het sleutelduel met PSV. Win je die wedstrijd dan sla je al een behoorlijk gat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 27 okt 2008 11:20
|
|
Eerst maar eens van Heracles en Twente winnen. Zal al moeilijk genoeg zijn.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 27 okt 2008 22:38
|
|
Citaat: Sulejmani traint over twee weken weer
maandag 27 oktober, door KJHuntelaar, Amsterdam, 17:56u, ANP
Miralem Sulejmani traint vanaf 9 november waarschijnlijk weer mee met de selectie van Ajax. De aanvaller herstelt nu van een hamstringblessure.
Vorige week meldde Jovica Radonjic, de zaakwaarnemer van Sulejmani, dat de Serviër zich zou richten op het duel tegen FC Twente van aanstaande zondag. Dat duel komt dus nog te vroeg. Wellicht dat Sulejmani wel in actie kan komen tegen PSV. Ajax speelt op 16 november een thuiswedstrijd tegen de Eindhovenaren. Een week later gaan de Amsterdammers bij AZ op bezoek.
Dario Cvitanich weet nog niets over de ernst van zijn hamstringblessure. De aanvaller moest afgelopen zondag in het duel tegen NEC vanwege deze kwetsuur tegen al vroegtijdig gewisseld worden. Dinsdag ondergaat hij een MRI-scan.
Ajaxshowtime.com
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 12:25
|
|
Citaat: Nominatie Sulejmani en Sarpong voor Golden Boy-prijs
30/10/2008 11:59
Jeffrey Sarpong en Miralem Sulejmani zijn kandidaat voor de titel Golden Boy. Zij zijn twee van de veertig genomineerden in de verkiezing voor het grootste talent in Europa.
De Italiaanse sportkrant Tuttosport organiseert de verkiezing, die de laatste vijf jaren gerenommeerde winnaars opleverde: Rafael van der Vaart in 2003, Wayne Rooney in 2004, Lionel Messi in 2005, Francesc Fabregas in 2006 en Sergio Agüero in 2007. De laatste staat ook dit jaar op de kandidatenlijst.
Voor de Golden Boy-trofee komen spelers in aanmerking die vanaf 1 januari 1988 zijn geboren. En zij verdienen de titel verdienen op basis van hun prestaties in het kalenderjaar 2008. De jury bestaat uit internationale media waaronder Voetbal International. In december zal Tuttosport de winnaar bekendmaken.
Onder de genomineerden bevinden zich naast de Ajacieden Sarpong en Sulejmani en titelverdediger Agüero spelers als Theo Walcott, Nicklas Bendtner (beiden Arsenal), Alexandre Pato (AC Milan), Anderson (Manchester United) en Bojan Krkic (Barcelona).
De veertig genomineerden:
Adu (VS)
Agüero (Arg)
Bale (Wal)
Anderson (Bra)
Balotelli (Gha)
Banega (Arg)
Bendtner (Den)
Boateng Dui)
Breno (Bra)
Busquets (Spa)
Capel (Spa)
Derdiyok (Zwi)
Di Maria (Arg)
Di Santo (Arg)
Kroos (Dui)
Sulejmani (Ser)
Kaboré (BFa)
Kalinic (Kro)
Krkic (Spa)
Giovanni (Mex)
Marcelo (Bra)
Mata (Spa)
Okaka (Ita)
Michedlidze (Geo)
Özil (Dui)
Piatti (Arg)
Pato (Bra)
Papastathopoulos (Gri)
Pjanic (Bos)
Sidnei (Bra)
Ramsey (Wal)
Renato Augusto (Bra)
Richards (Eng)
Sánchez (Chi)
Sarpong (NED)
Rakitic (Kro/Zwi)
Simão (Moz)
Jovetic (Mon)
Vela (Mex)
Walcott (Eng) Het is een eer voor de jongens van Ajax om er tussen te staan, de prijs zullen ze denk ik niet winnen. Ik verwacht weer Aguëro of anders wel Bojan Krkic.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 15:37
|
|
Ik vindt Sulejmani wel terecht maar Sarpong???
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Do 30 okt 2008 17:17
|
|
Mickey is idd terecht. Het is leuk voor Sarpong, is ook een talentvolle speler. Maar had het niet verwacht. Maar ja de prijs gaat toch naar Bojan of Walcott.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Vr 31 okt 2008 11:53
|
|
Ik ben benieuwd hoe het gaat met Sulejmani als hij weer hersteld is van zijn blessure.
Iedereen verwachtte al veel van hem, maar ik denk nu dat er nog meer van hem wordt verwacht. Hij spel van Ajax is tegenvallend te noemen, iedereen roept/denkt maar als Sulejmani komt dat het dan stukken beter gaat (ik betrap mezelf er ook op).
Dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan, en het is natuurlijk nog maar even afwachten hoelang het duurt voordat hij weer wedstrijdfit is..
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 1 nov 2008 18:40
|
|
Citaat: Ik vindt Sulejmani wel terecht maar Sarpong???
Is gewoon een hele talentvolle voetballer. Helaas zien een heleboel mensen dat niet en wordt hij daarnaast enigszins (zij het uit noodzaak) misbruikt door de trainer.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 18:23
|
|
Citaat: Van Basten verwacht Sulejmani snel terug
Marco van Basten hoopt binnen enkele weken weer te kunnen beschikken over Miralem Sulejmani. De Ajax-trainer denkt dat de Serviër binnenkort weer zijn opwachting kan maken in de Amsterdamse selectie.
De wedstrijd tegen MSK Zilina komt nog te vroeg voor de aanvaller en over zijn inzetbaarheid tegen Sparta bestaan nog vraagtekens. Maar in de toppers tegen PSV en AZ en het UEFA Cup-treffen met HSV hoopt Van Basten weer te kunnen beschikken over Sulejmani.
Na een lange revalidatie staat hij voor zijn rentree bij Jong Ajax. "En als er geen gekke dingen gebeuren, zou hij binnen drie weken weer met ons mee moeten kunnen doen", zei Van Basten woensdag. De oefenmeester verwacht ook snel weer over Eyong Enoh te kunnen beschikken.
Sulejmani raakte geblesseerd tijdens het competitieduel met Feyenoord, toen hij na een sprint zijn hamstring kwetste.
Marco is dus optimistisch. Maar we gaan hem toch niet nog 3 weken missen of begrijp ik het nu verkeerd? Tegen Sparta wat laten spelen en tegen PSV het verschil meteen maken.
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 18:37
|
|
Sulejmani moeten ze echt voorzichtig laten terugkomen. Niets forceren, en hij word denk ik wel net zo goed als voor zijn blessure.
|