Auteur
|
Bericht
|
JWdaKing
Forum berichten: 1
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 3 jul 2008 11:04
|
|
Het nieuwe thuisshirt van Ajax is gisteren gepresenteerd. Reden om in hartje Amsterdam met voorbijgangers shirtjes te ruilen.
Klik hier voor de video!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 3 jul 2008 11:18
|
|
Grappige video!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 3 jul 2008 14:42
|
|
Zeker mooi. Goede muziek erbij ook.
Wie heeft dit georganiseerd, JWdaKing?
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Vr 4 jul 2008 11:28
|
|
Citaat: Zeker mooi. Goede muziek erbij ook.
Wie heeft dit georganiseerd, JWdaKing?
Adidas, voor zover ik weet.
Ik zie liever een ander merk dat veel fraaiere shirts maakt, maar dit is inderdaad geen slechte actie.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Vr 4 jul 2008 11:33
|
|
Haha geweldig.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Vr 4 jul 2008 12:37
|
|
Ik weet het niet. Het is wel een aardig gegeven dat zowel de sponsornaam als de shirtfabrikant met een A beginnen (triple A) maar ik ben de afgelopen 8 jaar nauwelijks tevreden geweest over de samenwerking. Ajax heeft zich moeten conformeren door in de Europese duels de 3 strepen op het shirt toe te staan en ook het basisshirt zelf laat dikwijls veel te wensen over. Misschien ben ik wel een ouwe zeurpiet maar dan vond ik de shirts van Umbro toch meer een eigen identiteit hebben. Veel templates die Ajax draagt zie je terug bij andere shirts (met als dieptepunt het zogenaamde exclusieve Europacup shirt dat ook Bayern droeg) en komt het voor dat de rode baan niet wordt afgemaakt (vorig seizoen) of is de baan weer te breed zodat je haast een Arsenal vibe krijgt (2005-2006). Op de marketing afdeling zou men best eens wat dichter op het proces mogen zitten, maar we weten uit ervaring dat de marketingmensen nu eenmaal snel tevreden zijn en allerlei veranderingen doorvoeren puur om weer een nieuwe variatie aan te kunnen brengen. Elk jaar zitten we met een shirt dat gemengde gevoelens oproept maar toch als een trein verkoopt en dat is een bijzonder vervelende bijkomstigheid.
|
wesley-oss
Forum berichten: 34
|
Geplaatst: Vr 4 jul 2008 23:12
|
|
Waarom maken we ons nu druk over de shirtjes dat we weer eens kampioen worden vind ik veel belangrijker dan in de shirtjes waar we in spelen, en de shirtjes van dit jaar zijn niet de mooiste, maar als ajax kampioen word zijn ze in een keer wel mooi, het gaat toch om het voetbal en niet om de kleding waar je in speelt.
|
M
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 5 jul 2008 16:16
|
|
Citaat: Waarom maken we ons nu druk over de shirtjes dat we weer eens kampioen worden vind ik veel belangrijker dan in de shirtjes waar we in spelen, en de shirtjes van dit jaar zijn niet de mooiste, maar als ajax kampioen word zijn ze in een keer wel mooi, het gaat toch om het voetbal en niet om de kleding waar je in speelt.
Dus wat jou betreft maakt het niet uit, al speelt Ajax in het roze, zolang ze maar kampioen worden? Voor sommigen is Ajax veel meer dan die 2 keer 45 minuten voetbal in het weekend.. spelers komen en gaan, maar het shirt zou heilig moeten zijn.
Ik vind het trouwens wel een mooi shirt
|
wesley-oss
Forum berichten: 34
|
Geplaatst: Zo 6 jul 2008 11:11
|
|
Citaat: Waarom maken we ons nu druk over de shirtjes dat we weer eens kampioen worden vind ik veel belangrijker dan in de shirtjes waar we in spelen, en de shirtjes van dit jaar zijn niet de mooiste, maar als ajax kampioen word zijn ze in een keer wel mooi, het gaat toch om het voetbal en niet om de kleding waar je in speelt.
Dus wat jou betreft maakt het niet uit, al speelt Ajax in het roze, zolang ze maar kampioen worden? Voor sommigen is Ajax veel meer dan die 2 keer 45 minuten voetbal in het weekend.. spelers komen en gaan, maar het shirt zou heilig moeten zijn.
Ik vind het trouwens wel een mooi shirt
Nee ze moeten niet in roze spelen maar gewoon in rood en wit wat gewoon de club kleuren zijn maar mij maakt het niet uit hoe de shirtjes eruit zien, want ik vind het voetbal veel belangrijker dan de kleding.
|