Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Henrique
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Henrique
Maker: Nr.10Bekeken: 8008
Status: InactiefBerichten: 101
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Vr 18 jul 2008 18:15
Geen Brazilianen of Argentijnen die nog niet in Europa spelen dus. Zoals ik eerder al aangaf denk ik dat men moeite heeft om die mandekker te vinden die men wil kopen. Dat zou dus aan de scouting kunnen liggen en zou zomaar eens het probleem kunnen zijn waar Van Basten en Blind tegenaan lopen. Volgens mij kunnen we in ieder geval eerder een huurling verwachten.

Ik ben er ook voorstander van om de scouting indien nodig grondig te reorganiseren. Met experts voor bepaalde regio's. Ik denk alleen niet dat dat in één zomer te realiseren valt en dat er op dit moment toch iets verzonnen moet worden om goede spelers binnen te halen. Dan komen de juiste contacten met makelaars dus erg goed van pas. Op zich kan het verder ook geen kwaad, al moet je ook altijd uit kunnen gaan van je eigen scouting en niet afhankelijk zijn van zaakwaarnemers. Tot dusver hebben de zaakwaarnemers-aankopen ons echter geen Luques en Kuffours opgeleverd maar spelers als Sulejmani, Aissati en Cvitanich.

Tot nu toe heeft Ajax met behulp van Lemic Sulejmani en Aissati aangetrokken en was men via Lemic dichtbij een derde versterking (Henrique, Traffic). Mocht de nieuwe verdediger ook uit de Lemic-stal komen, dan hoop ik in ieder geval dat het geen Luisão wordt.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 22 jul 2008 15:21
Citaat:
Barcelona strikt Henrique en verhuurt hem aan Bayer
22/07/2008 14:28

Ajax had gehoopt Henrique Adriano Buss te huren van Barcelona, maar Bayer Leverkusen heeft de strijd om de Braziliaanse verdediger gewonnen.

Henrique is sinds maandag in Barcelona, waar dinsdagmiddag een medische keuring voor hem op het programma staat. Mocht de 21-jarige Braziliaan fysiek in goede conditie verkeren, dan mag hij een vijfjarig contract ondertekenen.

Barcelona betaalt Palmeiras acht miljoen euro voor de centrale verdediger, en zal nog twee miljoen euro overmaken als Barça de komende jaren in de Champions League goed presteert met Henrique in de gelederen.

Dat geldt nog niet voor de komende jaargang, want bij Barcelona zal Henrique nog niet in actie komen. De Blaugranas verhuren hem dit seizoen aan Bayer Leverkusen.

VI.nl

Hier kan dus een slotje op.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.887
Berichten: 213.631 Onderwerpen: 2.462 Nieuwste lid: vpdzflq308
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.311.543 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Henrique
Ga
Zoeken: