Auteur
|
Bericht
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 4 sep 2009 09:58
|
|
Weet iemand of en waar en hoelaat Argentinie- Brazilie wordt uitgezonden?
|
Starring
Forum berichten: 75
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 5 sep 2009 23:41
|
|
02.30
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Za 5 sep 2009 23:47
|
|
Uit een ander topic. Dat is toch dezelfde vraag.
Citaat: Weet iemand of en waar en hoelaat Argentinie- Brazilie wordt uitgezonden?
02.30
http://www.myp2p.eu/
http://rojadirecta.com/
http://www.futbolarg.com/index.php
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 13:01
|
|
Citaat: Maduro: 'Ik hoor gewoon bij Oranje'
Bron: voetbalprimeur.nl
Hedwiges Maduro reageerde zondagavond teleurgesteld op het besluit van trainer Unai Emery om hem niet op te nemen in de wedstrijdselectie van Valencia. De middenvelder zag zijn ploeg vanaf de bank met 4-2 winnen bij Real Valladolid.
"Ik ben thuisgelaten, want ik kon wel spelen", maakt de speler van Valencia tegenover Sport1 kenbaar. "Ik heb wel een beetje last, maar ik weet zelf ook niet waarom ik er niet bij zit." De middenvelder kreeg echter wel reeds te horen dat hij komende donderdag in de Europa League sowieso mag aantreden als basisspeler. Valencia ontmoet dan het Franse Lille.
De oud-Ajacied blijft ondertussen nog altijd hopen op een uitnodiging van bondscoach Bert van Marwijk. De trainer van het Nederlands elftal houdt Maduro in de gaten, maar riep hem nog niet op voor de nationale selectie. Toch heeft de middenvelder vertrouwen.
"Ik hoop nog op Zuid-Afrika. Als ik zo speel als vorig seizoen, hoor ik er in principe gewoon bij te zijn. Ik ben niet minder dan de jongens die er nu staan", aldus Maduro.
Man, De Zeeuw op een been is nog nuttiger dan Maduro.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 15:26
|
|
Als vorig seizoen?Als je speelt zoals vorig seizoen zal Luxemburg je nog geen eens oproepen. Hij heeft een iets te hoog salaris gekregen volgens mij die Maduro.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 18:43
|
|
Nou jongens, niet zo naief. Maduro heeft vorig jaar een uitermate goed seizoen gedraait bij Valencia en was zowat de speler met de meeste speelminuten. Hij werd geadoreert door het Spaanse publiek en heeft de verdediging van Valencia echt verbetert.
Dan is het echt geen slechte speler hoor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 18:55
|
|
Hij was in ieder geval waar-de-loos bij AJAX. De dag dat deze speler bij AJAX vertrok was een prachtige dag.
Enne 22 (waarvan het merendeel niet volledig) wedstrijden van 38 is niet echt veel.
|
GertJan020
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 19:21
|
|
Citaat: Hij was in ieder geval waar-de-loos bij AJAX. De dag dat deze speler bij AJAX vertrok was een prachtige dag.
Enne 22 (waarvan het merendeel niet volledig) wedstrijden van 38 is niet echt veel.
Vermealen speelt nu ook de sterren van de hemel bij Arsenal, Elia schittert bij HSV.. Ga zo door. Als je bij de ene club niet super speelt hoef je niet persé een drama te zijn. Maduro is op zichzelf een zeer goede speler, maar niet in het Ajax team.
Hier ben ik hem eeuwig dankbaar voor!
http://www.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 14 sep 2009 21:22
|
|
Dat moet Maduro dan maar eens bewijzen bij Valencia. In ieder geval is hij de eerste 2 wedstrijden van het seizoen niet in de basis gestart. Dat zal niet voor niets zijn.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 23:03
|
|
Frankrijk speelt echt waardeloos de 2e helft nu. Escudé blundert waardoor Janko de 2-1 kan binnenschieten.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 23:16
|
|
3-1 door Gignac. Slim passje en Gignac schiet randje 16 in de verre hoek. Klasse goal.
2 minuten later de eerste actie van Malouda die ergens op lijkt. Net voorlangs geschoten.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Wo 14 okt 2009 23:22
|
|
Ik heb net Italië zien ontsnappen tegen Cyprus. De Italianen kwamen vroeg in de 2e helft op een 0-2 achterstand en speelden eigenlijk zeer matig. Maarja het blijven Italianen, de drang naar voren bracht eindelijk resultaat. In drie minuten wist Gilardino met een mooie kopbal en een eenvoudige intikker 2-2 te maken. En alsof het nog niet genoeg was, in blessuretijd beslist Gilardino de wedstrijd door een schot van Quagliarella, of hoe je dat ook schrijft, op de lijn binnen te tikken. 3-2.
Cyprus speelde alleraardigst voetbal trouwens. Hoewel het veel wel had van het Engelse Kick and Rush zaten er ook een aantal mooie combinaties tussen.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Do 15 okt 2009 11:17
|
|
Vannacht Uruguay - Argentinie was niet al te best. De eerste tien minuten waren stormachtig van Uruguay, maar voor de rest vond ik het spel erg tegenvallen. Zat geen enkel idee achter elke aanval. De bal moest zo snel mogelijk naar voren, in de hoop dat Suarez of Forlan of een van de buitenste middenvelder wat zouden verzinnen. Suarez en Forlan waren de hele wedstrijd onzichtbaar.
Argentinie bleef heel eenvoudig op de been. Maar t ontbrak aan creativiteit om zelf wat te creeeren. Messi speelde erg zwak, wat mede kwam door Veron, die continu de gaten dichtliep van Messi. Messi komt totaal niet tot zn recht op de nummer 10 positie in het Argentijns elftal. Met een Messi op 10 zie ik het nut niet van Veron.
Argentinie dus direct geplaatst. Ondanks t matige spel van Uruguay schat ik ze hoger in dan Costa Rica. Suarez zal dus ook op t WK aanwezig zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 14:22
|
|
Citaat: Portugal treft Bosnië-Herzegovina
Bron: spitsnieuws.nl
Zojuist is geloot voor de Europese playoffs voor het Wereldkampioenschap 2010 in Zuid-Afrika. Het gaat om acht landen, waarvan vier zich zullen plaatsen voor het WK. Er werd gewerkt met een tweetal potten van vier landen. Frankrijk, Portugal, Griekenland en Rusland waren geplaatst.
De volgende landen zullen het tegen elkaar opnemen:
Ierland - Frankrijk
Portugal - Bosnië-Herzegovina
Griekenland - Oekraïne
Rusland - Slovenië
De duels worden gespeeld op 14 en 18 november.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 14:26
|
|
Jammer.. Had gehoopt dat Portugal tegen Oekraine had gemoeten. Want dan waren ze er wel uit gevlogen.
Tegen Bosnie zal Portugal het wel redden.
Ook Frankrijk zal het alsnog wel halen tegen Ierland.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Ma 19 okt 2009 15:47
|
|
Ik zie ze Bosnië anders ook niet zo snel verslaan hoor. Gaat een leuke pot worden, dat is wel zeker (:
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Vr 13 nov 2009 11:47
|
|
[list">Algerijnse internationals gewond na aanval op spelersbus
De Algerijnse nationale ploeg kreeg een verhit onthaal bij aankomst in Egypte voor het spelen van een cruciaal WK-kwalificatieduel. De spelersbus van de gasten werd bekogeld en drie spelers dienden zich in het ziekenhuis te laten behandelen aan hun verwondingen.
Algerije heeft goede papieren om zich voor het eerst sinds 1986 weer te plaatsen voor het WK. In de jaren tachtig deden de Algerijnen twee keer achter elkaar mee, in 1982 in Spanje en vier jaar later in Mexico. In de race naar het WK 2010 in Zuid-Afrika heeft Algerije drie punten meer dan Egypte. In Cairo mogen de gasten zelfs met 1-0 verliezen. Egypte gaat alleen rechtstreeks naar het WK als het wint met een verschil van drie doelpunten. Bij een uitslag van 2-0 eindigen beide landen gelijk in punten en doelcijfers en moet een barrage de beslissing brengen.
Het is nog onduidelijk of de drie gewond geraakte internationals van Algerije zaterdag in actie kunnen komen. Zij liepen verwondingen op door rondvliegende glasscherven. Volgens mediaberichten werd de Algerijnse spelersbus belaagd door ongeveer tweehonderd Egyptische jongeren.
# bron: VI[/list">
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Za 14 nov 2009 14:24
|
|
[list">Nieuw-Zeeland dolgelukkig met WK-ticket
Nieuw-Zeeland is in de wolken na de plaatsing voor het WK van volgend jaar. De ploeg van bondscoach Ricki Herbert greep het felbegeerde ticket door in de beslissende play-off met 1-0 van Bahrein te winnen.
Het eiland uit Oceanië wist zich eerder alleen voor de mondiale eindronde van 1982 in Spanje te plaatsen. "We zijn terug, we zijn erbij", jubelde keuzeheer Herbert, die in Spanje deel uitmaakte van de selectie van zijn land. "Zuid-Afrika, we komen eraan!"
De Nieuw-Zeelanders hadden de zege op Bahrein ook te danken aan doelman Mark Paston, die in de tweede helft een strafschop van Sayed Adnan stopte. De dolgelukkige Herbert kwam woorden tekort om zijn keeper te bedanken. "Hij heeft iets geweldigs voor ons gedaan", aldus de oefenmeester van de All Whites.
Bij Bahrein kwam de uitschakeling hard aan. Het Golfstaatje strandde vier jaar geleden ook al in de laatste play-off, toen tegen Trinidad en Tobago dat op dat moment onder leiding stond van Leo Beenhakker.
# bron: FC Update
Nieuw-Zeeland naar WK, nog acht te gaan
Nieuw-Zeeland heeft zich zaterdag als 24e land geplaatst voor het wereldkampioenschap voetbal van 2010. De acht resterende tickets worden zaterdag en komende woensdag verdeeld. Een overzicht van de geplaatste landen voor het WK, dat van 11 juni tot en met 11 juli in Zuid-Afrika wordt gespeeld:
Afrikaanse zone: Zuid-Afrika (gastland), Ghana, Ivoorkust.
Europese zone: Nederland, Engeland, Spanje, Duitsland, Servië, Denemarken, Italië, Zwitserland, Slowakije.
Zuid-Amerikaanse zone: Brazilië, Paraguay, Chili, Argentinië.
Aziatische/Oceanische zone: Zuid-Korea, Noord-Korea, Australië, Japan, Nieuw-Zeeland.
Noord- en Midden-Amerikaanse zone: Verenigde Staten, Mexico, Honduras.
# bron: Telesport[/list">
|
GertJan020
|
Geplaatst: Za 14 nov 2009 19:15
|
|
ENOH REDT HET OOK!
Citaat: Kameroen gekwalificeerd voor WK voetbal
Kameroen heeft zich zaterdag gekwalificeerd voor het wereldkampioenschap voetbal dat volgend jaar in Zuid-Afrika wordt gehouden.
Kameroen won in en tegen Marokko met 2-0 dankzij doelpunten van Achille Webo en Samuel Eto'o en werd daarmee winnaar van groep A.
Eerder op de dag plaatsten Nieuw-Zeeland en Nigeria zich al voor het WK voetbal. Kameroen is het 26e land dat zich voor het eindtoernooi heeft geplaatst.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 11:33
|
|
Is Enoh eigenlijk basisspeler bij Kameroen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 11:37
|
|
Denk het nog niet echt. De laatste interland had hij geen basisplaats en kwam hij 8 minuten voor tijd pas in het veld.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 12:29
|
|
Iemand gisteravond Tegenlicht: Trade mark 2010 gezien? Het arme gedeelte van de bevolking in Zuid-Afrika gaat flink verneukt worden door de FIFA en hun regering.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 19 nov 2009 14:29
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=nTMpCYlUB1c
Wat een ongekend falen van de scheidsrechter en grensrechter. Het is niet een simpel handsballetje maar hij beweegt ook nog naar de bal en de bal ligt bijna stil terwijl hij anders over de achterlijn was gegaan.
1.) Als je het al niet gezien hebt moeten ze per direct uit hun functie ontheven worden want dan zijn ze echt scheel.
2.) Henry geeft het keihard toe naderhand. Kan de Fifa daar niet actie op ondernemen?
3.) [conspiracy theory modus">Het ruikt wel heel erg naar invloeden van de Fifa omdat ze Frankrijk op het WK erbij willen hebben.[conspiracy theory modus">
Want kom op zeg. Als je dit zelfs niet ziet..
Overigens verwacht ik dat Frankrijk toch geen potten kan breken op het WK zolang Domenech daar zit maar kan me goed voorstellen dat Ierland zich ontzettend genaaid voelt (en Nederland in-direct ook omdat die nu in pot 2 komen).
|
Marc
Forum berichten: 164
|
Geplaatst: Do 19 nov 2009 18:23
|
|
Citaat:
Overigens verwacht ik dat Frankrijk toch geen potten kan breken op het WK zolang Domenech daar zit maar kan me goed voorstellen dat Ierland zich ontzettend genaaid voelt (en Nederland in-direct ook omdat die nu in pot 2 komen).
Hoe zit het eigenlijk met die potten? We horen qua prestaties de afgelopen jaren en de FIFA ranking (3e!) toch echt wel in pot 1 te zitten. Hoever zijn bijvoorbeeld Engeland en Frankrijk het afgelopen EK geworden. Fok, Engeland was er geeneens bij!
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 19 nov 2009 18:45
|
|
Citaat:
Hoe zit het eigenlijk met die potten? We horen qua prestaties de afgelopen jaren en de FIFA ranking (3e!) toch echt wel in pot 1 te zitten. Hoever zijn bijvoorbeeld Engeland en Frankrijk het afgelopen EK geworden. Fok, Engeland was er geeneens bij!
De afgelopen 2 wk's horen hier ook bij..
Nederland: 2002 niet aanwezig 2006 1/8 finales
Frankrijk: 2002 komt even niet in me op: 2006 finalist
Engeland: 2002 dacht kwartfinale 2006 kwartfinale..
Logisch dus dat Nederland in pot 2 zit..
|