Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 25 okt 2008 11:50
|
|
Het moment van bekendmaken is inderdaad vreemd, maar scheidsrechters die altijd slecht fluiten moeten niet zeuren. Vink behoort niet eens tot de beste scheidsrechters in Nederland, met z'n nep-gezag. En Braamhaar laat iedere grote wedstrijd uit de klauwen lopen.
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Za 25 okt 2008 16:58
|
|
Scheidsrechters die hun fouten niet toe willen geven zijn helemaal erg! Ook niet na nader inzien.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 4 nov 2008 07:54
|
|
Wel raar is dat Vink wel Real Madrid-Juventus fluit, maar niet naar het WK mag. Dat vind ik wel vreemd.
|
TvP
|
Geplaatst: Di 4 nov 2008 10:51
|
|
Dat komt omdat hij nu door de UEFA is aangesteld. De FIFA bepaalt welke scheidsrechters er naar het WK mogen. En die hebben volgens Vink en anderen, andere (politieke) belangen dan de UEFA.
Toch is het inderdaad wat raar.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 4 nov 2008 11:31
|
|
Het is vooral raar dat Vink zo'n grote wedstrijd mag fluiten.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 4 nov 2008 14:08
|
|
Een goedmakertje, denk ik. Anders kan ik het me niet voorstellen eerlijk gezegd.
|
GertJan020
|
Geplaatst: Di 4 nov 2008 14:46
|
|
Nee, zo goed fluit hij niet, in iedergeval niet in Nederland
|
TvP
|
Geplaatst: Di 4 nov 2008 18:38
|
|
Citaat: Een goedmakertje, denk ik. Anders kan ik het me niet voorstellen eerlijk gezegd. Zoals ik al zei, de ene wedstrijd wordt door de UEFA bepaald, en het WK dus door de FIFA.
Ik hekel die Vink ook altijd. De bedoeling is, dat de scheids niet in de spotlights staat. En hij wil volgens mij altijd in de spotlights staan. Bovendien durft hij, net zoals veel andere scheidsrechters, zijn fouten niet te bekennen. En vind hij zichzelf nogal goed.
|
GertJan020
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 09:30
|
|
Vandaag moet hij dan Juventus-Real Madrid fluiten. Er was bij Juventus protest wegens zijn aanstelling, omdat hij, toen hij Arsenal-Liverpool floot, Dirk Kuyt liet ontsnappen aan een penalty tegen. Bij Real staan er waarschijnlijk 3 of 4 Nederlanders in de basis, waardoor Juve bang is dat weer hetzelfde gebeurt. Wel begrijpelijk....
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 11:04
|
|
Citaat: Vandaag moet hij dan Juventus-Real Madrid fluiten. Er was bij Juventus protest wegens zijn aanstelling, omdat hij, toen hij Arsenal-Liverpool floot, Dirk Kuyt liet ontsnappen aan een penalty tegen. Bij Real staan er waarschijnlijk 3 of 4 Nederlanders in de basis, waardoor Juve bang is dat weer hetzelfde gebeurt. Wel begrijpelijk....
Uh nee. Ondanks dat het een matige scheidsrechter is, slaat dit natuurlijk nergens op. Je opm zo'n manier uitlaten over een scheidsrechter is topclub-onwaardig. Moeten ze maar dermate goed zijn dat de scheids niet meer meetelt qua resultaat.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 11:12
|
|
Citaat: Vandaag moet hij dan Juventus-Real Madrid fluiten. Er was bij Juventus protest wegens zijn aanstelling, omdat hij, toen hij Arsenal-Liverpool floot, Dirk Kuyt liet ontsnappen aan een penalty tegen. Bij Real staan er waarschijnlijk 3 of 4 Nederlanders in de basis, waardoor Juve bang is dat weer hetzelfde gebeurt. Wel begrijpelijk....
Juventus heeft toch niet geklaagd? Ik hoorde dat dat in een Italiaanse krant stond.
|
TvP
|
Geplaatst: Wo 5 nov 2008 16:27
|
|
Als er een club is in de hele wereld die het recht NIET heeft om te klagen over scheidsrechters is het Juventus wel. Maar inderdaad mocht Juventus dit gezegd hebben is het een onzinargument. Laat ze maar eens een paar wedstrijden kijken van Vink, dan zien ze heus wel dat hij Ajacieden geen penalties geeft, en toevallig hebben VdV en Sneijder een verleden in Amsterdam.
Nee, even zonder dollen, als Juventus dit zegt slaat dat natuurlijk nergens op. Een scheidsrechter moet geen factor kunnen zijn als je wilt winnen. Klasse is het belangrijkste, de UEFA zal een dermate goed beeld hebben van een scheids, dat ze wel kunnen zien of Vink neutraal is of niet.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 14:43
|
|
Ik vond dat Vink gisteren erg in het nadeel floot van de Nederlanders. Zou die toch geschrokken zijn van dat bericht in de Italiaanse kranten.
|
michiel23
Forum berichten: 400
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 16:16
|
|
Ja dat vond ik ook. Ik denk dat die wel een beetje zo iets had van, laat ik maar voor kleine dingetjes fluiten. Dan ziet Juventus dat ik niet voor Nederlanders fluit.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 16:56
|
|
Vooral het moment waarop Chiellini duidelijk een overtreding maakt (waar strafschop uit moet ontstaan) omdat hij Ruud van Nistelrooy een forse beuk gaf, totaal onnodig maar 100% strafschop. Maarja, Vink fluit zijn eigen pot he.
|
yk_93
Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 18:56
|
|
Ik vond juist dat Vink een goeie wedstrijd floot. Ik vond die kleine overtredingen ook geen penalty waardig. Ook die beuk tegen van Nistelrooy vond ik geen penalty. Maar als er nog zo'n overtreding werd gemaakt in het schrafschop gebied had Vink wel gefloten. Ik denk dat het dan een optelsom was geworden.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 19:02
|
|
Citaat: Ik vond juist dat Vink een goeie wedstrijd floot. Ik vond die kleine overtredingen ook geen penalty waardig. Ook die beuk tegen van Nistelrooy vond ik geen penalty. Maar als er nog zo'n overtreding werd gemaakt in het schrafschop gebied had Vink wel gefloten. Ik denk dat het dan een optelsom was geworden.
Hij deed het wel aardig, maar de optelsom zou al veel eerder kunnen gelden. Ik herriner me de handsbal(twijfel, maar je kan hem geven), de beuk tegen Van Nistelrooy en misschien waren er wel meer dingen maar ik heb niet alles gezien.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Do 6 nov 2008 20:33
|
|
Die beuk van Chiellini had niets met voetbal te maken. Buiten het strafschopgebied had Vink hem gegeven, dus waarom niet binnen de 16? Een honderd procent penalty, hoe onverdiend het ook zou zijn geweest.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 24 nov 2008 13:02
|
|
Citaat: WK 2010 lijdt onder kredietcrisis
Bron: ELF
De FIFA vreest dat dankzij de kredietcrisis minder voetbalsupporters naar het WK2010 in Zuid-Afrika gaan afreizen. De wereldvoetbalbond gaat speciaal een promotiecampagne op touw zetten, in een poging de fans naar 's werelds grootste voetbalevenement te trekken.
"Het is niet ondenkbaar dat in de huidige situatie veel minder supporters naar Zuid-Afrika komen", vertelde secretaris-generaal van de Duitse bond Horst Schmidt maandag tijdens een lezing in Johannesburg. "Daarom gaan we de komende maanden campagne voeren."
Danny Jordaan, chef van het Zuid-Afrikaanse organisatiecomité, hoopt vooral op de fans uit Nederland, Engeland, Duitsland en Italië. "Die landen lijken zich gelukkig al geplaatst te hebben."
Henk Kesler maakt zich niet zo veel zorgen. De KNVB-directeur verwacht dat elk duel van het Nederlands elftal in Zuid-Afrika zo'n vijf- tot tienduizend Oranje-fans zal trekken.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 24 nov 2008 13:57
|
|
Zou het geen idee zijn om de kaartjes goedkoper te maken of te proberen goedkope reizen te regelen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 22 dec 2008 13:58
|
|
Citaat: Oranje sluit jaar als derde af
Bron: Nos.nl
Het Nederlands elftal sluit 2008 af op de derde plek op de FIFA-ranglijst. Dat is de op één na hoogste positie in de historie van Oranje. In vergelijking met november steeg Nederland ten koste van Italië één plaats.
Nederland dankt de hoge klassering mede aan het recordaantal overwinningen in 2008.Onder leiding van ex-bondscoach Marco van Basten en diens opvolger Bert van Marwijk boekte Oranje dit jaar elf zeges (in vijftien interlands). Dat is meer dan in welk ander jaar ook.
Het vorige record stamt uit 1974 toen het Nederlands elftal tien van zijn 14 officiële wedstrijden in winst omzette.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 4 maa 2009 18:20
|
|
Citaat: WK 2010: Wesley Sneijder ziet kansen voor Oranje
Bron: Sportweek
De WK-kwalificatie is nog volop in gang en Nederland heeft zich nog niet verzekerd van een plekje in Zuid-Afrika, maar Wesley Sneijder is al optimistisch over de kansen van Oranje tijdens WK 2010. 'We hebben bijna hetzelfde team met dezelfde spelers en zijn met dezelfde tactiek verder gegaan als tijdens EK 2008. Ik denk dus dat we één van de belangrijke teams van het WK kunnen zijn,' aldus de Nederlander op zijn eigen website.
Voor het zover is moet Nederland zich eerst nog weten te plaatsen voor de wereldkampioenschappen. Oranje speelt in de kwalificatiereeks nog tegen Schotland en Macedonië. In de drie eerder gespeelde duels verloor Oranje nog geen punten.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 4 maa 2009 18:36
|
|
Sorry Wes maar wereldkampioen gaan we niet worden. Want we missen een wereldkeeper en die hebben we toch nodig.
We maken wel kans maar dan moet: Edwin terugkeren voor het wk en in de vorm van het EK 2008.
Of
Vermeer moet komende zomer weer 4,5 stappen vooruit zetten.
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Wo 4 maa 2009 18:55
|
|
Ik denk dat we qua team inderdaad een goede ploeg zijn. Maar inderdaad, wat Riejuh zegt, we zouden een betere verdediging in het goal moeten hebben. Een wereldkeeper hebben we niet. Bij de aanval/middenveld zitten we zeker wel goed. Ik weet wel zeker dat we geen wereldkampioen worden, maar ik denk wel dat we zeker wel meer behalen dan de groepsfase.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 29 maa 2009 15:05
|
|
[list">VI: Ondanks goal El Hamdaoui lijdt Marokko zeldzaam verlies
Mounir El Hamdaoui maakte zijn eerste doelpunt voor Marokko, maar de AZ-spits kon daarmee niet voorkomen dat De Leeuwen van de Atlas een zeldzaam verlies leden.
Marokko was sinds 11 november 1981 op eigen veld ongeslagen geweest in de WK-kwalificatiereeksen. Kameroen was toen met 2-0 te sterk geweest. Gabon maakte zaterdag een einde aan de ongeslagen reeks van Marokko.
Gabon bereikte in Casablanca de rust met een 2-0 voorsprong. Pierre-Emerick Aubameyang en Roguy Meye gaven De Panters de marge, waarop Marokko in de tweede helft onvoldoende antwoord had. Alleen El Hamdaoui slaagde erin zes minuten voor tijd te scoren. Voor de aanvaller van AZ, die ook de pech had het aluminium te raken, was het zijn eerste doelpunt voor De Leeuwen van de Atlas. Feyenoorder Karim El Ahmadi bleef de hele wedstrijd op de bank.[/list">
|