Forum
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » Frank Stapleton
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Frank Stapleton
Maker: GerardBekeken: 1535
Status: InactiefBerichten: 5
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Za 21 jun 2008 17:21
Je informatie klopt voor geen centimeter, Gerard.
Ik heb nooit gezegd dat Stapleton geen flop was bij AJAX, maar het was geen kleine speler. Hij was toen recordhouder international. Ook qua doelpunten. Basisspeler bij Arsenal en Man. United. Wat anders dan een Marc Farrington bijvoorbeeld.
Plus hij heeft nooit bij Anderlecht gespeeld en hij heeft 1 keer gescoord. Tegen Dundalk.
Gerard

Forum berichten: 93
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Za 21 jun 2008 17:54
Je mag gewoon je mening geven. Waar haal je het vandaan dat ik iets over jou zou beweren. Vreemd.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Za 21 jun 2008 18:14
Een mening is wat anders dan iets als een feit presenteren. Hij heeft wel een goal gescoord. Hij heeft niet gespeeld bij Anderlecht. Dat zijn feiten.
Gerard

Forum berichten: 93
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 22 jun 2008 13:53
Citaat:
Een mening is wat anders dan iets als een feit presenteren. Hij heeft wel een goal gescoord. Hij heeft niet gespeeld bij Anderlecht. Dat zijn feiten.

Ik doe niet aan mening vorming. Ik presenteer alleen feiten. Ik vraag alleen om een mening, that´s all. Frank Stapleton was uitgeleend aan Anderlecht, het klopt dat hij nooit onder contract heeft gestaan bij deze club. 1 louzy doelpuntje, slip of the pen. Is hij nu de geslaagde topper gedurende zijn verblijf in A´dam. NOT.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Zo 22 jun 2008 17:15
Citaat:
Ik doe niet aan mening vorming. Ik presenteer alleen feiten. Ik vraag alleen om een mening, that´s all. Frank Stapleton was uitgeleend aan Anderlecht, het klopt dat hij nooit onder contract heeft gestaan bij deze club. 1 louzy doelpuntje, slip of the pen. Is hij nu de geslaagde topper gedurende zijn verblijf in A´dam. NOT.

Ook niet uitgeleend. 0 of 1 doelpunt kan verschil maken. Net als de hernia die hij had toen hij net begon bij AJAX en AJAX in een zeer roerige periode zat.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Ma 3 aug 2009 17:32
+ Nieuw bericht <   1   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.314.251 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » De Goeie Ouwe Tijd » Voormalige Godenzonen » Frank Stapleton
Ga
Zoeken: