Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Roman Pavlyuchenko
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Roman Pavlyuchenko
Maker: MickyBekeken: 4368
Status: InactiefBerichten: 40
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Castel di Sangro

Forum berichten: 346
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 12:50
Ik ben niet zo'n voorstander van Pavloetsjenko (of hoe je het ook mag schrijven). Russen hebben vaak aanpassings problemen in het buitenland. Nou wil ik niet alle russen over 1 kam scheren, maar toch..
Daarnaast zou ik niet zoveel geld investeren in een speler van 26, waarvan je weet dat de verkoopwaarde veel lager zal liggen over twee/drie seizoenen..
Daarnaast neem ik dit bericht zowiezo met een korreltje zout, maar mocht het waar zijn, dan heb ik zo mn twijfels bij deze transfer..
wwe-marijn

Forum berichten: 559
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 13:59
Kan me niet voorstellen dat deze speler naar Ajax toe komt, hoe mooi het ook zou zijn. En verder vind ik het nou ook geen wereldspits, maar ken hem dan ook niet zo goed. Leuk dat Ajax interesse in hem heeft, maar heb het gevoel dat we nu toch een beetje uitgelachen worden.
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:05
Citaat:
Dan hebben we nog steeds meer behoefte aan een linksbuiten. We hebben pas een spits gekocht.

Ik denk dat we eerst naar een verdediger en een vervanger voor Davids moeten zoeken. Daarna komt die linksbuiten wel, opzich hebben we dat al in huis. Al zie ik toch graag een nieuwe komen.
Brasil

Forum berichten: 156
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:08
Citaat:
Ik ben niet zo'n voorstander van Pavloetsjenko (of hoe je het ook mag schrijven). Russen hebben vaak aanpassings problemen in het buitenland. Nou wil ik niet alle russen over 1 kam scheren, maar toch..
Daarnaast zou ik niet zoveel geld investeren in een speler van 26, waarvan je weet dat de verkoopwaarde veel lager zal liggen over twee/drie seizoenen..
Daarnaast neem ik dit bericht zowiezo met een korreltje zout, maar mocht het waar zijn, dan heb ik zo mn twijfels bij deze transfer..

Tja, ik weet niet of Paf de juiste spits voor Ajax zal zijn én zoals diverse malen reeds gemeld, we hebben niet een spits nodig als eerste prioriteit. Kom maar met een straffe linksbuiten of een topverdediger! Over het aanpassen van Paf ben ik minder bezorgd, er zijn zát Russen in Amsterdam ;).
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:13
Citaat:
Ik denk dat we eerst naar een verdediger en een vervanger voor Davids moeten zoeken. Daarna komt die linksbuiten wel, opzich hebben we dat al in huis. Al zie ik toch graag een nieuwe komen.

We hebben geen enkele linksbuiten die het benodigde niveau heeft.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:23
Citaat:

Dr is toch echt meer dan 1 directe defensieve versterking nodig om die gatenkaas van afgelopen jaren niet weer te hoeven aanschouwen.
skieto

Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:26
Citaat:

We hebben geen enkele linksbuiten die het benodigde niveau heeft.
Dat is idd waar. Maar ik denk dat het toch belangrijker is om eerst een verdediger te halen. Kopen dus, niet huren. Al moet je natuurlijk ook kijken naar een linksbuiten met benodigde niveau. Maar ja wie? Rommedalh is al gebleken van niet. Leonardo is meer rechts. Kennedy kan je dan nog wel een kans geven, maar ik vind hem meer een middenvelder.
skieto

Geplaatst: Wo 2 jul 2008 14:34
Citaat:

Dr is toch echt meer dan 1 directe defensieve versterking nodig om die gatenkaas van afgelopen jaren niet weer te hoeven aanschouwen.
Ogararu doet het matig. Silva redelijk. vd Wiel is voor de toekomst. Heitinga weg, vervanger halen. Vermaelen goed. Urby, meer middenveld. Eventueel vertongen en anders vervanger halen voor linksback. Keeper is al top.

Dus naar mijn idee alleen vervanger Heitinga en eventueel iemand voor de linksback positie. Maarja, wie?
Dat zelfde geld voor vervanger Davids. En wie dan linksbuiten?
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 15:07
Citaat:

Eens met jou en Rosario Central. In alle eerlijkheid geloof ik weinig van dit bericht. VI haalt geen enkele bron aan en het lijkt erop alsof men afgaat op het gesprek tussen Blind en Van Gelder tijdens Studio Sportzomer.

Verder ben ik het ook met je overige argumenten eens. Stel Ajax krijgt 25 miljoen voor Huntelaar en kijkt vervolgens naar een tweede spits ter vervanging (we hebben Cvitanich immers al). Dan is men 15 miljoen kwijt aan deze Pavlyuchenko van 26. Dat bedrag krijgt men nooit meer terug (laat staan dat er winst gemaakt kan worden) en omdat men zo'n hype koopt is er weinig geld meer over om in andere posities te investeren.

Als speler zou Pavlyuchenko volgens mij wel voldoen bij Ajax. Hij is niet van het niveau Chelsea of Arsenal, maar voor Ajax zou het een vrij goede en functionele spits zijn. Hij is vaak nog te zelfzuchtig, maar wanneer hij in teamverband speelt doet hij dat vrij sterk. Hij is niet echt geweldig in de afronding, maar heeft wel een aardig schot, is doelgericht, kan koppen, positioneert zich sterk voor de goal, is vaak aanspeelbaar, heeft een zeer behoorlijke snelheid voor iemand van zijn lengte en kan kaatsen. Minpunten zijn z'n overzicht en afronding toch wel.
Khalid Boulahrouz

Forum berichten: 320
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 20:15
Respect voor Ajax dat ze bij dit soort spelers gaan informeren, maar er is ook een grens. Totaal onhaalbaar en kan ook bij Europese topclubs terecht. Scouten is nog stees een moeilijk woord.
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Geplaatst: Wo 2 jul 2008 21:19
Luque en Goossens zijn goede linksbuitens. We hebben een goede rechtysbuiten nodig, want Rommedahl en Kennedy zijn dat niet, bovendien is Lazic nog lang niet op het niveau dat we nodig hebben. Pavlyuchenko zal wel worden gezien als opvolger van Huntelaar. Dan lever je flink wat trefzekerheid in, aan de andere kant is hij completer.. Helaas is hij wel 26 als ik het goed heb begrepen, dus hij hoort al ver te zijn in zijn ontwikkeling en dan wil je het plafond opzoeken. En ik denk dat de Nederlandse Eredivisie dan niet het gewenste voor hem is. En pluspunt heeft Ajax met Van Basten, maarja op die leeftijd ben je ongeduldig, je wil omhoog..
Khalid Boulahrouz

Forum berichten: 320
Geplaatst: Do 3 jul 2008 10:12
Suarez, Rommedahl en Martina, dat zijn onze rechtbuitens. Suarez deed het afgelopen seizoen uitstekend op die positie, Rommedahl blijf ik een prima speler voor de bank en met Martina hebben we er een groot talent achter.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Do 3 jul 2008 11:38
Citaat:
Suarez, Rommedahl en Martina, dat zijn onze rechtbuitens. Suarez deed het afgelopen seizoen uitstekend op die positie, Rommedahl blijf ik een prima speler voor de bank en met Martina hebben we er een groot talent achter.
Laat Rommedahl maar lekker vertrekken want het countervoetbal waar hij geschikt voor is, is niets voor Ajax.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Do 3 jul 2008 15:34
Citaat:
Ajax heeft eveneens vergaande belangstelling voor Roman Pavlyuchenko. De spits van het Russische nationale team speelde zich op het EK in de kijker met drie goals, waarvan één tegen Nederland.

Afgelopen maand zou Ajax ook reeds een bod hebben uitgebracht op de blonde aanvaller van Spartak Moskou. Ajax was bereid om de transfersom van zo'n 16 miljoen euro op tafel te leggen, maar de salariseisen waren aanvankelijk te gortig.

Elf Voetbal
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Vr 4 jul 2008 13:53
Ramon Pavlyuchenko wil Champions Legue voetbal spelen, meldt Sky Sports.
In hoeverre dit waar is weet ik niet, maar Sky Sports meldde ook dat NAC voor het kampioenschap wilde gaan, na het aantrekken van Cairo.
TvP

Forum berichten: 1370
Geplaatst: Wo 27 aug 2008 00:21
Citaat:
Pavlioetsjenko: 'Ik ga naar Tottenham Hotspur'

26/08/2008 23:20

De laatste details moeten nog worden ingevuld, maar voor Roman Pavlioetsjenko is het een uitgemaakte zaak: 'Ik ga naar Tottenham Hotspur.'

Op de Russische editie van de UEFA-website bevestigt de spits het transfernieuws. 'Ik wacht nog op een visum. Als ik die binnen heb, vlieg ik naar Engeland om te tekenen.' De naam van de 26-jarige spits werd al langer in verband gebracht met Tottenham Hotspur.

Pavlioetsjenko heeft naar eigen zeggen zijn laatste wedstrijd voor Spartak Moskou gespeeld. Het tweede Champions League-voorrondeduel met Dinamo Kiev gaat aan hem voorbij. 'Ik zal niet in actie komen in Kiev', aldus de international. 'Alles is zo snel gegaan dat ik niet eens afscheid heb kunnen nemen van mijn teamgenoten.'

Tottenham Hotspur zit verlegen om een aanvaller. Niet alleen is Robbie Keane vertrokken naar Liverpool, maar dreigt ook Dimitar Berbatov White Hart Lane achter zich te laten. De Bulgaar wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Manchester United.

Spartak Moskou houdt nog een slag om de arm. 'Maar laat ik zeggen dat we erg dichtbij een akkoord zijn', aldus woordvoerder Eduard Nisenboim. 'Tot nog toe staat er niets op papier, maar we hebben een mondeling akkoord met Tottenham.'

Bron: VI

Voor zover het nog niet duidelijk was dat Pavlyuchenko NIET naar Ajax komt.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.314.541 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Roman Pavlyuchenko
Ga
Zoeken: