Auteur
|
Bericht
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 15:43
|
|
Alleen jammer dat de tekst door Eriksen heen staat.
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 15:49
|
|
Net als -TheGodfather- vind ook ik dit jouw mooiste werkt tot nu toe.
Wat misschien wel leuk kan zijn, je kunt het allicht proberen, is die drie sterren geel maken. Dat kan wel eens een mooi effect geven.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 357
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 16:07
|
|
Citaat: Net als -TheGodfather- vind ook ik dit jouw mooiste werkt tot nu toe.
Wat misschien wel leuk kan zijn, je kunt het allicht proberen, is die drie sterren geel maken. Dat kan wel eens een mooi effect geven.
Dat had ik in het begin, maar heb ze expres verkleurt, zal het nog eens anders doen, en de tekst een beetje verplaatsen. Komt er zo aan.
-Edit- zie hier onder voor eindresultaat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 17:29
|
|
Choices have to be made.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 17:59
|
|
Citaat: Choices have to be made.
Mijn engels is niet zo goed ... Zal hem aanpassen en posten . Derde keer... .
-Edit- Zie hieronder voor eindresultaat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 18:05
|
|
Lol, had de tekst niet eens gelezen, maar die is wel erg ernstig
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 19:45
|
|
Inderdaad, Perry.
Citaat: Choices have to be made.
Mijn engels is niet zo goed ... Zal hem aanpassen en posten . Derde keer... .
Je Nederlands anders ook niet.
Maar over het plaatje zelf; ik had eigenlijk voor ogen dat je die drie sterren echt felgeel zou maken. Wil je dat nog eens doen? Ik denk dat hij dan echt beter is omdat het best een grauwig plaatje is en dat je dan een mooi effect krijgt met die felgele sterren die er dan zeg maar uitspringen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 19:55
|
|
Citaat:
Je Nederlands anders ook niet.
Maar over het plaatje zelf; ik had eigenlijk voor ogen dat je die drie sterren echt felgeel zou maken. Wil je dat nog eens doen? Ik denk dat hij dan echt beter is omdat het best een grauwig plaatje is en dat je dan een mooi effect krijgt met die felgele sterren die er dan zeg maar uitspringen.
Zal het eens proberen, weet niet of dit mooi is, als ze inderdaad echt op gaan vallen. Twee minuutjes .
-Edit-
Feller krijg ik ze niet, althans niet de echte kampioens sterren . Tenzij iemand andere, grotere heeft ( Rij van drie 500 bij 500 pixels ) kan ik het alleen nog geheel geel maken, maar dat zag er niet uit. Heb het nu een deel van de 2e achtergrond ( Heb er 2 over elkaar, twee dezelfde ) doorschijnend(er) gemaakt, waardoor de sterren lichter lijken.
-Edit- Zie hieronder voor eind resultaat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 20:06
|
|
Bedankt voor je moeite, maar het is niet wat ik bedoel. Ik bedoel echt deze [color=#FFFF00">[size=150">FELGEEL[/size">[/color">.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 20:10
|
|
Citaat: .
Laatste keer, feller gaat het niet lukken. Nu gewoon de sterren volgegooid met verf .
|
Tomza2
Forum berichten: 476
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 20:48
|
|
Ik zie er zoveel van Eriksen, ik ga er ook eens één proberen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 10 jun 2011 21:00
|
|
Citaat: Ik zie er zoveel van Eriksen, ik ga er ook eens één proberen!
Na al die aan- en op-merkingen, was dit even de laatste, moet er wel goed uit zien natuurlijk , anders heb je er niets aan !
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 11 jun 2011 00:18
|
|
Citaat: Laatste keer, feller gaat het niet lukken. Nu gewoon de sterren volgegooid met verf .
Kijk! Dat ziet er al een stuk beter uit zo. Prima gedaan.
|
span_ajax
Forum berichten: 21
Nieuws reacties: 43
|
Geplaatst: Za 11 jun 2011 19:30
|
|
@ x-Chasing-x, ik vind deze er een beetje easy uitzien als ik eerlijk ben. Deze wallpaper heeft niks speciaals, weinig of bijna geen fx, render niet ingeblend enzo.. Deze wallpaper had er veel beter en professioneler uit kunnen zien met deze kleine aanpassingen.
Ik bedoel dit zeker niet als commentaar op je werk, en ben blij dat je dit doet, maar het is bedoeld als tip!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 12 jun 2011 08:50
|
|
Citaat: @ x-Chasing-x, ik vind deze er een beetje easy uitzien als ik eerlijk ben. Deze wallpaper heeft niks speciaals, weinig of bijna geen fx, render niet ingeblend enzo.. Deze wallpaper had er veel beter en professioneler uit kunnen zien met deze kleine aanpassingen.
Ik bedoel dit zeker niet als commentaar op je werk, en ben blij dat je dit doet, maar het is bedoeld als tip!
Als ik wist wat fx, en ingeblend was, zou ik het nog kunnen proberen . Maar vooral met deze photoshop (Nog steeds Elements, heb binnekort wel CS5 ) kan ik niet zo heel veel.
|
span_ajax
Forum berichten: 21
Nieuws reacties: 43
|
Geplaatst: Do 23 jun 2011 19:52
|
|
Fx zijn special effects, nu heb je Eriksen b/w gemaakt en de achtergrond foto iets aangepast en that's it! Inblenden doe je met je 'render' dus Eriksen. Als je kijkt naar mijn laatste wallpaper van F. de Boer dan zie je dat de Boer niet op het plaatje lijkt geplakt, dus is wat beter in het geheel verwerkt. Bij jou wallpaper lijkt Erikssen er op geplakt snap je wat ik bedoel?
Misschien een optie of tip om als je een wallpaper gaat maken wat tutorials te volgen, heb ik in mijn beginfase van photoshop ook veel gedaan! Leer je vaak hele goede nieuwe en soms ook makkelijke en handige tools goed onder de knie te krijgen en toe te passen.
Bij Google typ je bijvoorbeeld in: 'Photoshop wallpaper tutorial' en komen er honderden uit gerold! ;)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 24 jun 2011 15:14
|
|
Span_Ajax, las je comment pas toen ik deze al bijna af had, maar ik zal eens gaan kijken.
Hier toch nog eentje, begon op het einde een beetje te twijfelen over de onderkant, bij zijn voeten. Zou er zonder misschien wel mooier uit zien, wat denken jullie ?
-Edit- : Zag net een blunder, even re-uploaden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 24 jun 2011 15:59
|
|
Wat stellen die rode en die witte Feyenoord-balken voor?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 24 jun 2011 16:18
|
|
Citaat: Wat stellen die rode en die witte Feyenoord-balken voor?
Vind je het Feyenoord balken lijken dan ? Tyah, zo kan je het ook zien .. nu je het zegt .... Maaryah, PSV, Twente, Utrecht, AZ, Feyenoord en AJAX allemaal met rood met witte-shirts, 't is maar hoe je het ziet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 24 jun 2011 16:48
|
|
Jah, maar Ajax is [color=#FFFFFF">WIT[/color">[color=#FF0000">ROOD[/color">[color=#FFFFFF">WIT[/color"> hè.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 24 jun 2011 17:05
|
|
Citaat: hè.
Dat klopt, maar dan zou het niet meer passen , en daarbij heet een speler meestal maar 2 namen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 19:51
|
|
Vond de laatste niet zo mooi, te veel zooi erbij gegooid, dus hier een wat rustige. Zoals altijd, commentaar welkom. Heel wat dingen uitgeprobeerd, Photoshop werd op het einde zelfs beetje traag . Bestand is nu bijna 6 keer zo groot als de andere gemiddeld .....
Ik koos zelf voor alles zwart-wit, en daarom ook de sterren, om deze er weer fel geel uit te laten springen leek me niet mooi, maar heb ik ook niet geprobeerd.
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 20:23
|
|
Shirt met 2 sterren???
Verder vind ik hem wel mooi, had misschien alleen de Arena wat laten zakken en de sterren er boven gedaan.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 20:24
|
|
De komma staat als: The small ,big hero. Maar het moet zijn: The small, big hero.
En ik vind de ArenA een beetje apart in dit 'plaatje' die komt zeg maar uit het niets.
Gestopt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 26 jun 2011 20:34
|
|
Citaat: Shirt met 2 sterren???
Verder vind ik hem wel mooi, had misschien alleen de Arena wat laten zakken en de sterren er boven gedaan.
Ja, om plaatjes zo groot te vinden met 3 sterren is onmogelijk, omdat hij hier nog nooit in heeft gespeeld. Omdat de sterren zo groot zijn word het ook moeilijk om er een bij te fotoshopen .
Citaat: De komma staat als: The small ,big hero. Maar het moet zijn: The small, big hero.
En ik vind de ArenA een beetje apart in dit 'plaatje' die komt zeg maar uit het niets.
Als we daar nou al moeilijk over gaan doen ... Haha, daar heb je natuurlijk gelijk in, zei Ricardo laatst ook al, maar ik heb geen zin om dat aan te passen .
Verder moest ik iets hebben om het gat in het midden op te vullen, dus leek me dit wel mooi, maar jou blijkbaar niet .
|