Forum
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Amsterdam Tournament 2009
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Amsterdam Tournament 2009
Maker: Eto'oBekeken: 8393
Status: InactiefBerichten: 104
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Jeroen

Forum berichten: 672
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 11 aug 2008 22:13
Ik vermoed dat dat laatste aspect juist doorslaggevend is. Het Amsterdam Toernooi wordt in veel landen uitgezonden en de 'entrance fee' zal voor clubs als Arsenal niet bepaald misselijk zijn. Ik vind het ook een gedrocht van een toernooi, maar Ajax is contractueel verplicht op te treden, zeker als gastheer.
Marnix

Forum berichten: 2786
Geplaatst: Di 12 aug 2008 13:14
Citaat:
Jep, het AT is altijd érg sfeerloos en meer een kinderdagje/familietripje. Verder vind ik ook dat er te weinig gezongen word normaal bij Ajax, dat kan vele malen beter. Het zou de ploeg ook over een dood punt heen kunnen helpen, alleen maar voordelen.

Het is zó jammer. Dit moet een Ajax-feestje zijn, in de breedste zin van het woord. Wat ik ook schandalig vond en ik weet niet of jullie dat met me eens zijn maar het gefluit en gejoel aan het begin tijdens Ajax-Inter vond ik echt diep en diep triest.

Ik hoop dat nu met de herindeling van de Arena er meer sfeer in het stadion komt ik denk het wel eigenlijk. Achja die uitfluiters zul je altijd hebben hopelijk overtreffen de spreekoren ook maar ieder moment die uitfluiters dit seizoen.

We shall see!
Wiedes

Forum berichten: 25
Geplaatst: Wo 13 aug 2008 13:56
Ik heb goede hoop voor de sfeer dit seizoen, wellich dat het hernieuwde Zuid genoeg momentum kan opwekken om het hele stadion mee te krijgen. Ik maak me alleen wat zorgen om het uitvak; er zit nu weinig in de buurt om daar tegenwicht aan te bieden, wat tot pijnlijke situaties kan leiden (anderhalve kip uit een boerendorpje die met 1 trommel het hele stadion domineren).
Rein

Forum berichten: 1735
Geplaatst: Wo 1 apr 2009 20:17
Weet iemand al welke clubs er komen dit jaar? En wanneer de kaartverkoop begint? Met welk shirt zal AJAX nu spelen? Iemand info hierover?
Marnix

Forum berichten: 2786
Geplaatst: Wo 1 apr 2009 20:20
Ik maak even een nieuw topic aan Rein (al is het wat vroeg).

Zie: http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic.php?t=1791

Slotje.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.340.816 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Onder De Streep » Kleedkamer 2 » Amsterdam Tournament 2009
Ga
Zoeken: