skieto
Forum berichten: 803
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 2 jun 2008 19:14
|
|
Ik ben vast één van de weinige Ajacieden, of zelf voetbalfans, die Luque nu nog een goede speler vind. Bij Newcastel ging het niet goed met hem. Maar vergeet niet dat Luque werd gezien als één van de grootste talenten tijdens zijn jeugd bij Barcelona. En zijn tijden bij Real Mallorca en Deportivo La Coruña waren niet slecht. Toen hij bij Newcastle kwam, had hij een goed debuut las ik op wikipedia. Daarna raakte hij geblesseerd en ging het vervolgens wat minder. Op een gegeven moment speelde hij amper. Bij Ajax aangekomen ging het redelijk vond ik zelf. Hij speelde een paar goede wedstrijden. Henk ten Cate vertrok naar Chelsea, waardoor Adrie Koster bij Ajax als hoofdtrainer ging werken. En toen kreeg Luque geen eerlijke kans meer, vind ik. Want zijn beginperiode was niet verkeerd, laten we eerlijk zijn. Ik vind dat Luque volgend seizoen als basisspeler gebruikt moet worden. Of, als een regelmatige speler. Luque is akkoord gegaan, had ik begrepen, met een verlaging van zijn salaris. Dat betekent, dat hij wel bij Ajax wilt blijven, en goed presenteren. Geef hem dan ook een kans. Ik vind trouwens dat ook Colin direct is afgezeken na een paar fatale fouten. Tja, het waren dure fouten, maar dat wil niet zeggen dat ie niet kan voetballen. Ik ben blij dat zijn contract is verlengt. Ook kennedy begon sterk tot zijn blessure. Dat wilt niet zeggen, dat die daarna gelijk slecht is. Ajax-supporters zijn gewoon té kritisch. Alles kort samengevat, spelers als Luque, Colin en Kennedy verdienen gewoon een eerlijke kans. Suljemani halen is goed, maar haal niet te veel! We hebben al genoeg kwaliteit. Alleen een waardige vervanger voor: Davids, Stam, Heitinga. En dan nog 2 a 3 aankopen extra, waarvan er al 1 is gekocht. Ik hoor graag reacties van jullie!
|