Geregistreerd: 29-11-2008 Forum berichten: 895 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 14 feb 2011 00:49
Al weer veel te lang niet gebruikt dit topic. Ajax en muziek een matige combi? Anyway, het is tijd voor mijn by-far meest favoriete muziek; Portishead.
Geregistreerd: 08-05-2008 Forum berichten: 1221 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Drachten
Geplaatst: Vr 18 feb 2011 22:29
Citaat:
@ 343
Haha, ik denk dat wij qua muziek heel veel op elkaar lijken. Slayer vind ik ook een goede band.
Nu:
Leuk, dit was destijds in de top 40 mijn favoriete nummer. Lang niet gehoord zeg.
Ik luister in principe alles, Urban kan ik prima luisteren en altijd al een Hardcore liefhebber geweest, de Thunderdome series wel te verstaan. De nieuwe generatie vind ik best vet maar blijf altijd terugkomen op m'n vertrouwde nummertjes.
Daarbij ben ik al sinds mijn twaalfde mega fan van Metallica. Ook luister ik Slayer, Powermad, echt meer de jaren 80 metal. (Dat Nu-Metal heb ik totaal niks mee) en ook dat 'Dark Metal' of hoe je dat wilt noemen met dat gegrunt en al die onzin, dat vind ik het zwaar waardeloos. Gewoon lekker Trash-metal, that's the real thing. Verder vind ik bepaalde nummers van bands als System of a Down en Slipknot wel tof maar zoals bij Hardcore blijf ik terugvallen op het oude vertrouwde.
Denk overigens dat meerendeel hier meer van trance/top40/urban is maar dat kan een vooroordeel zijn. Heb zelf absoluut niks met trance en dance.
Geregistreerd: 15-02-2011 Forum berichten: 95 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 23 feb 2011 04:44
Never gonna shut my mouth!
Ik luister veel en van alles. Een kleine greep uit mijn favoriete bands in het kader van 'Toon mij je platenkast en ik zeg je wie je bent.':
Dead Kennedys, Frank Zappa, Johnny Cash, Miles Davis, the Spits, Oblivians, Melvins, Nattefrost, Trail of Dead, Ministry, Joy Division, de Kift, Motorpsycho, Black Flag, Bert & Ernie, the Dwarves, Jay Reatard, (ouwe) Monster Magnet, Mark Lanegan, Black Mountain, Raggende Manne, Deerhunter, Gerrit Dekzeil, Otis Redding, Velvet Underground, Soft Machine, Big Black, Agressieve Homo's, Screaming Trees, God Bullies, Butthole Surfers, MC Dark, MDC, Tokyo Electron, Dead Moon, Crass, Nick Cave, Pixies, Sonic Youth, Shellac, Sebadoh, Belle & Sebastian, Macabre, Ramones, Stooges, White Stripes, Kyuss, Masters of Reality, QOTSA, Tindersticks, Unsane, Ween, Elephant9.
Toeters en orgeltjes doen het ook altijd goed bij mij.