Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 aug 2010 17:52
Rarity, ja. Die Blacksabfan heeft nog wel meer interessante meuk op z'n YT-kanaal staan.
Hier moeten we het doen met *kuch* De Beste Zangers van Nederland *proest*, buiten de landsgrenzen doen ze het met The Henry Rollins Show. Hebben wij überhaupt nog een redelijk muziekprogramma? Enfin, eens kijken of de Deltawerken dit aankunnen:
Geregistreerd: 30-07-2008 Forum berichten: 164 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 aug 2010 19:17
Serieus; hoe zet je zo'n youtube-filmpje direct op het forum? Als ik die (youtube)/ (youtube/) functie gebruik en het adres ertussen plaats gebeurd er niets.
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 aug 2010 19:20
Denpingelaar lukte het ook niet, dus daarom leg ik het aan je uit hoe ik het aan hem heb uitgelegd:
Citaat:
Ping, je moet van de link http://www.youtube.com/watch?v=UxuEl8qkErs de letters en cijfers die achter v= komen kopiëren en dan tussen de YouTube tags zetten. Zo moet je het doen:
Die link hierboven, dan kijk je waar v= staat, en wat erachter aankomt, dat kopieer je:
UxuEl8qkErs Dat krijg je deze letters en cijfers, en dan hoef je nog maar een ding te doen, ze tussen YouTube tags te zetten. Ik doe het wel even voor je!
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 9 aug 2010 22:34
+1 voor de Jappen. Wij moeten het doen met deze verzameling.. Vooruit, Het Gesprek heeft Live from Abbey Road in de programmering staan. Daar zit nog wel eens wat tussen..