Geregistreerd: 03-09-2009 Forum berichten: 514 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 28 jul 2010 17:14
Citaat:
Leg eens uit dat dat evenveel echte hiphop is dan? Ben er wel benieuwd naar namelijk.
Lijkt mij een beetje de omgekeerde wereld heh. Leg jij maar uit waarom het geen echte hiphop zou zijn. De muziekstijl is overduidelijk hiphop. Etiketjes als echt en nep kun je niet op genres plakken; het is hiphop of het is geen hiphop, zo simpel zit het.
Geregistreerd: 09-02-2009 Forum berichten: 696 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 28 jul 2010 20:09
Ik luister nu naar Green day - Basket case. Blijft een lekker nummer . Heb ze ook live gezien op Pinkpop. Echte rasartiesten die als enige de hele boel lieten meezingen en springen, en dan bedoel ik ook echt Iedereen :)
Geregistreerd: 20-10-2009 Forum berichten: 4733 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 31 jul 2010 11:44
Citaat:
Ping, je moet van de link http://www.youtube.com/watch?v=UxuEl8qkErs de letters en cijfers die achter v= komen kopiëren en dan tussen de YouTube tags zetten. Zo moet je het doen:
Die link hierboven, dan kijk je waar v= staat, en wat erachter aankomt, dat kopieer je:
UxuEl8qkErs Dat krijg je deze letters en cijfers, en dan hoef je nog maar een ding te doen, ze tussen YouTube tags te zetten. Ik doe het wel even voor je!
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 1 aug 2010 15:14
Iets om vrolijk van te worden. The Heavy valt eigenlijk nauwelijks te definiëren. In de basis een Brits indie rock bandje, maar het flikkert dikke lappen funk, soul, fuzzy garage rock, zelfs reggae en filmische elementen in de mix. Wat het in ieder geval is, is energiek, opzwepend en bezeten. De eerste band die ooit een encore kreeg bij en van Letterman, How You Like Me Now?: