Ja, maar je denkt toch niet dat ik FIFA 2004 aan het spelen ben en daardoor ineens herrinerd word aan dit nummer? ;)
Franz Ferdinand maakt gewoon prachtige muziek.
Fregge leeft alleen in een game-wereld.
Dat is wel geniaal! Om in de klas in een keer je tafel om te gooien, er achter gaat schuilen, een propje papier erover een te gooien, en dan kei hard roepen: INCOMING!!!!
OT: Ik heb een afspeellijstje van The Baseballs gevonden. Toch best goede muziek voor Duitsers.
Geregistreerd: 29-11-2008 Forum berichten: 895 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Do 25 maa 2010 11:18
Ik kan Marco niet vaak genoeg bedanken voor het tippen van 'The Black Keys'. Zij zijn waarschijnlijk de meest besluisterde artiest van de laatste tijd door mij en dat zal ook nog wel even zo blijven. Dan Auerbach heeft ook nog eens een solo album gemaakt die wellicht nog veel vaker rond gaat. Hier een schitterend voorbeeld, whispered words!
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 apr 2010 16:26
@hannes
Dan Auerbach, één van de beste ontdekkingen van afgelopen tijden. TBK was al heerlijk, die solo plaat is ook erg goed gelukt. Ik kan niet wachten op een zwoel zweterige avond met Keep it Hid/Attack & Release op de oren en pijnlijk lekkere Scotch op de lippen. Kom maar op met die zomer.
@ajaxspanje
Had je de primeur? If so, kudo's! Inderdaad, The Black Keys is een aanrader voor iedereen die wil verzuipen in vettige 70's-sferen. Meer van dat soort tips zijn van hárte welkom!
Even zomaar een favoriet nummertje de revue laten passeren:
Geregistreerd: 29-11-2008 Forum berichten: 895 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 2 apr 2010 23:07
En en en, de eerste bekende tracks van het nieuwe album Brothers smaken naar meer! Erg lekkere tracks, kan neit snel genoeg mei zijn. Ben benieuwd wat ze op Rockin Park ten gehore brengen. Ze hebben veel uitgebracht afgelopen maanden. Drummer/Keep it Hid/Blckrck/Attack&Release en dan in mei al Brother. Zeker dat ik vooraan sta in Nijmegen!