Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 14:52
Citaat:
Zijn er mensen hier bekend met Mumford and Sons?
Jazeker. Stampen op folky banjo's en mandolines. Gaat ook niet vervelen, tenminste mij niet tot nu toe. Erg geinig bandje. Uitschieter bij mij is 'Winter Winds'.
Citaat:
heb hier meteen een nummertje of 12 van gedownload
Geregistreerd: 08-12-2007 Forum berichten: 3606 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 17 feb 2010 20:27
Citaat:
Een van de mooiste avonden in Olimpisch Stadion en om nooit meer te vegeten.
Niet alleen winst maar er werd ook een openstaande rekening vereffend, rekening die verkomen had kunnen worden.
Geregistreerd: 19-08-2009 Forum berichten: 908 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 22 feb 2010 13:05
Mijn broertje wees me afgelopen weekend op een bandje uit Katwijk. De zanger van de band is de broer van een collega van hem. Ik heb even ernaar geluisterd en vind het wel wat.
Ze hebben 2 cd's uitgebracht ondertussen. Het eerste album, Unspoken Words komt uit 2006. Hun 2e album van afgelopen jaar is genaamd Shadow Border
De band is genaamd [size=150">"The Aurora Project"[/size">
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 4289 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Di 23 feb 2010 13:57
Relikwieën uit een tijd dat de lucht nog schoon en de sex nog vies was:
[list">Roger Daltrey wil superband met Zepgitarist Jimmy Page
Roger Daltrey, zanger van de legendarische rockband The Who, wil een nieuwe superband starten met niemand minder dan Led Zeppelin gitarist Jimmy Page.
De zanger is erop gebrand een nieuwe groep te vormen met de gelauwerde gitarist. Het is de bedoeling om muzikaal terug te gaan naar de periode vóór hij songs ging schrijven met Pete Townshend.
De nadruk zal vooral op blues komen te liggen. Tegen de BBC zegt Daltrey: ,,Ik zou graag een album met Jimmy Page maken. Hij heeft een zanger nodig om hem te voort te stuwen. Ik was ooit een goede blueszanger.''
Nu het voortbestaan van The Who, door de gehoorproblemen van zanger Pete Townshend, onzeker is, wordt de kans op een samenwerking tussen de beide heren groter. Wat Townshend betreft is het over en uit. ,,Als mijn gehoor een probleem blijft, zijn we klaar,'' zegt de 64-jarige rocker.
Frustratie
Pages plannen om een reünie van Led Zeppelin op poten te zetten, lijken eveneens van tafel. De frustratie daarover steekt Jimmy niet onder stoelen of banken. De overgebleven bandleden zijn allemaal met eigen projecten bezig. Zanger Robert Plant zit in de studio en werkt aan een album en bassist John Paul Jones speelt bij superband Them Crooked Vultures.
Jimmy zegt: ,,Je kunt beter aan Robert vragen wat de toekomst van Led Zeppelin is. Muziekanten kunnen eenvoudig samenspelen, maar je kunt niet als Led Zeppelin optreden zonder de originele zanger.''
Zelf heeft Page al vaker gesproken over zijn wens een nieuw project van de grond te tillen. Onlangs riep hij nog: ,,Ik wil komend jaar koste wat het kost optreden. Ik heb de muziek klaarliggen''.
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 1 maa 2010 23:52
Citaat:
Pantera - Planet Caravan
We sail through endless skies
stars shine like eyes
the black night sighs
The moon in silver trees
falls down in tears
light of the night
The earth, a purple blaze
of sapphire haze
in orbit always
While down below the trees
bathed in cool breeze
silver starlight breaks down the night
And so we pass on by the crimson eye
of great god Mars
as we travel the universe
Een mooie cover voor ons mooie ''35'' samen, Curl. Op naar de 36!